August 6, 2006
Har tänkt mig köpa ny tv senare i december men som vanligt är det ett träsk out there. Behöver hjälp.
I know I know, har läst massor om alla möjliga modeller.
Men önskar synpunkter från folk med egna erfarenheter.
Eller mer generella tips är också naturligtvis välkomna. Men kom ihåg att 8500 är max jag har att lägga ut 😀
September 26, 2005
Max 8500:-, lägg ner LCD köpet då, allt under 10 000:- är i princip skräp, köp Samsung, Philips eller liknande märke, dom tillverkar iaf egna paneler... Men för 8500:- får du ingen WOW upplevelse iaf, enligt min åsikt, men jag har ju bara sålt lcd paneler och plasmor i 3 år, så vad vet jag 😀
November 27, 2003
MicroManiac wrote: Max 8500:-, lägg ner LCD köpet då, allt under 10 000:- är i princip skräp, köp Samsung, Philips eller liknande märke, dom tillverkar iaf egna paneler... Men för 8500:- får du ingen WOW upplevelse iaf, enligt min åsikt, men jag har ju bara sålt lcd paneler och plasmor i 3 år, så vad vet jag 😀
Snack, finns många mindre tillverkare som använder framförallt Samsungs paneler och gör ett ypperligt jobb med dom. Hyundai IQ exempelvis.
//Andreas
July 18, 2003
MicroManiac wrote: Max 8500:-, lägg ner LCD köpet då, allt under 10 000:- är i princip skräp, köp Samsung, Philips eller liknande märke, dom tillverkar iaf egna paneler... Men för 8500:- får du ingen WOW upplevelse iaf, enligt min åsikt, men jag har ju bara sålt lcd paneler och plasmor i 3 år, så vad vet jag 😀
http://www.prisjakt.nu/produkt.....hp?p=93474
Bra 40" med samsung panel!
Ser grymt bra ut, använde den i 3 dagar och hade inget att klaga på.
Exakt lika bra som samsungs egna med samma panel. Struntprat att det inte går att få bra under 10 k !
1 Guest(s)