October 25, 2001
Har kollat rundor på en massa 32" WS apparater, och har itne kunnat bestämma mig.
Tror det blir en philips eller SONY i prisklassen 10 000:-
Är det nån som har nåt bra tips på TV? (behöver inte bara vara inom Sony eller philips)
Behöver en massa hjälp på denna punkten
Tack på förhand
October 25, 2001
January 2, 2003
November 4, 2001
Jag skulle hålla mig till philips sony eller panasonic. Har du redan nånting typ surround, VHS- eller DVD-spelare av något märke är det ju bra att hålla sig till det tycker jag.
Kolla lite recensioner och så där, och gå in på nått forum som är mer specialicerat för sånt och fråga. Det är vad jag skulle göra iaf. Tv är ju något som kostar lite och som man har rätt länge man vill ju bli nöjd...
October 25, 2001
Vilka forum finns där då?
Själv har jag kollat på Pricerunners olika privata recensioner, men dom är rätt lulliga, har även kollat på smartson, men dom var också rätt konstiga.
Vill ha en TV med skitbra bild, och helst dom flesta in- och utgångar. Typ 3 Scart osv
Ljudet är inte så vikgt, det kan fixas senare
Hur är Panasonic apparater då?
October 7, 2002
Mina föräldrar köpte en 28" med vanligt bildrör under julen efter att den gamla krånglat. Helt OK, fin bild tycker vi. Dessutom kan man styra både TV och video med både TV:ns och videons fjärr (videon var också en Panasonic), tack vare deras system Q-Link. Rätt skönt att man kan använda videon utan att ha fjärren framme. Inte säker på att det hade funkat lika bra om det varit apparater av olika märken eller om det var tack vare standarder som det gick så smidigt...
September 27, 2002
prata med de på http://www.dvdforum.nu de är rikigt bra på allt med tv och ljud.
1 Guest(s)