October 18, 2004
Hej, har idagsläget datorn som står i sign... och hittade detta kort för bra pris: http://www.datorbutiken.com/se.....d=PNY6800U
Kmr jag kunna utnyttja dess fulla prestanda i mitt system?
March 11, 2003
skinner wrote: Ditt mobo flir flaskhalsen. Rent skit! Köp ett packet med s939 eller s745 och ett värdigare mobo! Då kommer du att få ut mycket mera.
Det där är ju en grym överdrift. Så enormt stor skillnad är det inte mellan t.ex. en Barton 3200+ och en A64 3200+. Att säga att han måste byta, för att hans grejer är skit är inte sant.
Köp kortet idag, och spela nya spel utan problem. Sen när det verkligen är dags, så kanske ett byte av processor och moderkort är lönt.
October 18, 2004
denstore wrote: [quote=skinner]Ditt mobo flir flaskhalsen. Rent skit! Köp ett packet med s939 eller s745 och ett värdigare mobo! Då kommer du att få ut mycket mera.
Det där är ju en grym överdrift. Så enormt stor skillnad är det inte mellan t.ex. en Barton 3200+ och en A64 3200+. Att säga att han måste byta, för att hans grejer är skit är inte sant.
Köp kortet idag, och spela nya spel utan problem. Sen när det verkligen är dags, så kanske ett byte av processor och moderkort är lönt.
låter vettigt... skinner gillar bara att klanka ner på mina grejjor:P sen avskyr han asus av hela sitt hjärta
March 11, 2003
skinner wrote: Men jag vill ju inte låna ut 800kr till Drinitiev för att ha ska köpa ett kort som han inte ens får hälften från. Och bara så alla vet så är jag jävligt skeptisk till hans mobo.
Han kommer att få ut mycket mer än hälften av kortet. Du behöver inte oroa dig för det.;)
1 Guest(s)