September 1, 2002
Twinsen wrote: Jag har för mig att du har två val vid förbokning eller vad man ska kalla det. Antingen köper du kortet för det nuvarande priset eller till det priset som kortet hamnar på när det kommer in. (Eller så var det någon annan datorbutik detta gällde).
Jag vet iaf att itbutikken ger den valmöjligheten.
January 23, 2004
Hej!
Vi har sålt runt 400 kort på bara ett par dagar. Efterfrågan har varit enorm, och vi har sålt mer än förväntat. Priset gäller hela veckan, och det går därför bra att beställa till detta pris och få kortet levererat då vi får in nästa leverans.
Mvh
Sebastian
Komplett.se
May 21, 2002
Sebastian Komplett.se wrote: Hej!
Vi har sålt runt 400 kort på bara ett par dagar. Efterfrågan har varit enorm, och vi har sålt mer än förväntat. Priset gäller hela veckan, och det går därför bra att beställa till detta pris och få kortet levererat då vi får in nästa leverans.
Mvh
Sebastian
Komplett.se
va trevligt komplett har hittat hit 🙂
March 14, 2001
bloodman wrote: [quote=Sebastian Komplett.se]Hej!
Mvh
Sebastian
Komplett.se
va trevligt komplett har hittat hit 🙂
Ja verkligen bra när någon som vet kan svara 😀
January 20, 2003
Sebastian Komplett.se wrote: Hej!
Mvh
Sebastian
Komplett.se
Nice 🙂
Skiroy, sorry för att tråden hamnade fel
June 20, 2002
Quarzi wrote: haha... det går inte att kolla om just jag fick något av de korten ni hade på lager? . lite dum fråga men är bara sugen på att få sakerna så fort som möjligt 🙂
Står ju på sidan om de har packat och skickat din order...
Brukar gå snabbt som fan från komplett, så har du väntat ett flertal dagar är du nog inte en av de lyckliga...
January 14, 2002
boogey wrote: [quote=Quarzi]haha... det går inte att kolla om just jag fick något av de korten ni hade på lager? . lite dum fråga men är bara sugen på att få sakerna så fort som möjligt 🙂
Står ju på sidan om de har packat och skickat din order...
Brukar gå snabbt som fan från komplett, så har du väntat ett flertal dagar är du nog inte en av de lyckliga...
beställde det i onsdags.. fick ett mail om att de hade skickat det senare..
2 Guest(s)