January 22, 2003
De ändrar hit och dit när det gäller lev. datum av sina prylar. De marknadsför sig med snabb service och eget lager...*bah*
Var har de sitt lager då? I Kuala Lumpur eller?
Har väntat i snart en månad nu på mitt 9700-kort. Senast idag så stod det att de skulle få en leverans på det kortet den 12/2, kollade flera gånger idag för att se om det ändrades. Senast jag kollade var vid 19-tiden, när jag kollar nu så har de ändrat till den 15:de feb!!
Faan!! Orkar inte hålla på att vänta såhär, slitas mellan hoppet att jag kanske ska få det den 12:e eller den 15:e. De hade den 10:e ett tag också...
Om de säger att de ska ha ett eget lager och det blir tomt då får de banne mig sätta mer press på sin leverantör. Sånt här ruttnar man ju på!!
Jag har ju redan sålt mina nuvarande delar och köparen vill ju ha dem nu, för att blidka honom har jag fått sänka mitt pris på dem så jag för ha dem några dagar till.
Tycker att DB borde göra samma sak mot mig, typ bjuda på frakten eller nåt sånt.
👿 👿 👿 👿 👿 👿 :burn: :burn: :burn: :2:
January 22, 2003
January 22, 2003
Waiden wrote: De ändrar hit och dit när det gäller lev. datum av sina prylar. De marknadsför sig med snabb service och eget lager...*bah*
Var har de sitt lager då? I Kuala Lumpur eller?
Har väntat i snart en månad nu på mitt 9700-kort. Senast idag så stod det att de skulle få en leverans på det kortet den 12/2, kollade flera gånger idag för att se om det ändrades. Senast jag kollade var vid 19-tiden, när jag kollar nu så har de ändrat till den 15:de feb!!Faan!! Orkar inte hålla på att vänta såhär, slitas mellan hoppet att jag kanske ska få det den 12:e eller den 15:e. De hade den 10:e ett tag också...
Om de säger att de ska ha ett eget lager och det blir tomt då får de banne mig sätta mer press på sin leverantör. Sånt här ruttnar man ju på!!
Jag har ju redan sålt mina nuvarande delar och köparen vill ju ha dem nu, för att blidka honom har jag fått sänka mitt pris på dem så jag för ha dem några dagar till.
Tycker att DB borde göra samma sak mot mig, typ bjuda på frakten eller nåt sånt.
👿 👿 👿 👿 👿 👿 :burn: :burn: :burn: :2:
Fick svar från DB.com nu. De sa att det inte kom nåt kort till mig denna gång heller eftersomatt det blivit försenat fråmn deras leverantör. IGEN!!!
Men det ska tydligen komma inom kort *Bah* Nuvarande levdatum är den 15/2, vilket är på lördag. Det körs ju inte ut nån post på en lördag 🙄 ??
JOBBIGT....
Nästa gång ska jag inte köpa från DB igen, om de inte har det jag vill ha på lager...
January 22, 2003
Nu kommer grejerna iaf!!!
Fick precis leveransbekräftelsen, så grejerna är packade och skickade till posten. Så förhoppningsvis har jag dem i morrn
Problemet är väl bara att jag lovat tjejen att umgås med henne under hela fredagen och inte ens röra datorn. Lär ju bli en riktig utmaning!!
Men på lördag, då ska det skruvas och meckas en hel del kan jag lova.
Ny CPU, nytt grafikkort och nytt tangentbord.
*Weeeeee*
January 22, 2003
Kid Rock wrote: Fy fan... tjejen e väl viktigare än datorn!?!?!
Jo, det är väl hon iofs...
Men datorn är väldigt viktig för mig också. Har inte så mycket tid över till den heller eftersom att jag är hemma bara några få timmar varje dag pga jobbet.
Vill ju hålla kontakten med alla polare på MSN också. Känner mig ibland som en åsna som slits mellan 2 hötappar.
Just åsna är väl vad min tjej kan kalla mig, eller tycker om mig ibland.
Och när man sen får nya roliga saker till burken så blir jag som ett litet barn på julafton också! :bgrin:
Fast ett löfte är ett löfte, och det ska jag hålla!!! Kommer bara att klämma lite på "paketen"...
1 Guest(s)