June 18, 2001
Smirnoff wrote: i senaste DMZ numret så fick ibook väldigt bra kritik.
Har en hel del tuffa funktioner bla belysning på tangentbordet 😉 Dessutom sägs den vara sval eftersom den bygger på en plastram.Själv så kör jag med en Compaq Evo N610c, mycket fin serie. Min fördomar om compaq försvan.
Känns att den är professionell gjord, kan rekommendera evo serien.
Dock blir det väldigt spicy efter nån timme. Grafikkortet är grymt trotts att det är ett Radeon7500 32mb (ej delat minne) klarar av att lira UT2k4 utan hack o strul med standart texturer.Dessutom är servicen & support på evo serien fantastisk, har 3årgs standart garanti på min EvoN610c.
Hårddisken började böka lite, kontaktade compaq och 2 dagar senare kommer 2 tekniker från Hp och byter ut den.
Det var inte en powerbook de recenserade? Nåväl, jag får köpa numret i morgon och kolla.
"Spicy" är direkt uteslutande.
October 7, 2002
Jerry wrote: Hur lång leveranstid har de på sina laptops?
Apple? Ca 7-10 dagar normalt. Sen ligger dem på lastbil ca en vecka också, så räkna med två-tre veckor. Detta om du beställer från Apple Store (och det vill du, de är billigare där). Har du Mecenat- eller CSN-kort kan du logga in på http://www.mecenat.se, där är länk till en särskild Apple Store med extra rabatt (alltså en annan än "vanliga" Apple Store Student, som har lägre rabatt).
2 Guest(s)