January 9, 2001
Hej alla....har fått min låda (addtronics 7896a) från kylning.com döm om min förvåning när jag fick hem den så f-nns där inga fläktar med....jag beställde den utan nätdel och köpte enermax 550watt till.....men snyft inga fläktar med
Och det står ingenstanns på kylning att det inte ingår om man beställer utan nätdel så får man inga fläktar.......så det e inte så billigt att köpa utan nätdel.....
och jag glömde beställa fläktar........
December 20, 2000
Alltså är det inte så billigt att bara köpa lådan......:grin:
Jag köpte så kallad retail med fläktar och nätagg för 1895 kr och jag anser att det inte är dyrare.......
Sålde mitt 300 w nätagg som följde med för 400 kr och fläktarna för 100 kr st.
Det gick alltså på 1295 för mig.......
January 9, 2001
2001-05-15 15:28, skrev Sikez:
Det var dåligt av Kylning att de inte talar om det! Varör säljer dem överhuvudtaget den lådan utan nätaggregat? Är det bara för att lura köparna att den lådan inte är så dyr? Och så strippar dom lådan på alla bra grejer.
Jag tycker det e bra att man kan köpa utan nätdel....så får man den nätdelen man vill ha, men de kunde skrivit att det inte ingick fläktar...men å andra sidan så kan man ju då också välja vilka fläktar man vill ha
December 20, 2000
Jo självklart håller jag med dej Boink!!! Vill inte själv ha nätagg och de fläktar som följer med. Men det jag stör mig lite på är att alla tycker lådan är så billig när den säljs utan det......
De flesta är ju mycket nöjda med det nätaggregatet och de fläktarna som följer med och då är det faktiskt lika billigt att köpa den kompletta lådan!
1 Guest(s)