October 22, 2002
tror knappast posten tar sönder ens grejer, speciellt när man skickar via postförskott eller postpaket.... aldrig har något gått sönder för mig pågrund av posten....
måste dock säga att datorbutikens förpackningar suger..... detta är erfarnhet av att köpa ett moderkort... jag vet inte hur det såg ut för er andra, men mitt moderkort var bara slaget med kartong runt om... inga dämpare, kulor eller liknande......vilket jag personligen tycker det var riktigt dåligt om jag ska jämnföra med kompletts packetering...
May 2, 2003
Dinos wrote: 3. Kan inte installera NÅGOT OS. Får bara felmeddelanden och så vidare. (lsass.exe - systemfel, blåskärmar med diverse som jag aldrig hinner läsa PGA reboot.)
Av ren nyfikenhet, testade du något bra OS, något som inte returnerar helt obegripliga felmeddelanden?
Ang. ämnet så kan jag säga att datorbutiken har skött sig ypperligt för min del. Viss väntan på något paket, men inget akut.
September 1, 2002
ExDeath wrote: [quote=Dinos]3. Kan inte installera NÅGOT OS. Får bara felmeddelanden och så vidare. (lsass.exe - systemfel, blåskärmar med diverse som jag aldrig hinner läsa PGA reboot.)
Av ren nyfikenhet, testade du något bra OS, något som inte returnerar helt obegripliga felmeddelanden?
Ang. ämnet så kan jag säga att datorbutiken har skött sig ypperligt för min del. Viss väntan på något paket, men inget akut.
Testade winXP pro och Win2k pro.
March 5, 2002
Xuestor wrote: [quote=denstore]Det är märkligt att folk envisas med att klaga på datorbutiken. Jag har handlat där i ett par år, och kommer att fortsätta att göra det. Har alltid fått mina grejer fort, och bara en gång var det fel på sakerna. Visst, returärendet tog ett par veckor, men det är ju priset man får betala för att få sina grejer billigt. Och för den delen har jag köpt saker dyrt, och ändå fått vänta lång tid vid felaktiga saker. Har till och med nästan blivit vägrad byte. Dock aldrig något sånt problem med datorbutiken.
Och om du har fått en defekt vara, så känns det väl ganska onödigt att gnälla samma dag? Klart att det skall funka, men du gnäller ju t.o.m. innan du har låtit datorbutiken försökt fixa dina problem.
WORD!!!
😛
Säger detsamma. DB har funkat excellent för mig!
May 2, 2003
Dinos wrote: [quote=ExDeath][quote=Dinos]3. Kan inte installera NÅGOT OS. Får bara felmeddelanden och så vidare. (lsass.exe - systemfel, blåskärmar med diverse som jag aldrig hinner läsa PGA reboot.)
Testade winXP pro och Win2k pro.
Det var en utförlig beskrivning av alla operativsystem som finns. Generaliseringar är missvisande.
November 9, 2002
CasO wrote: tror knappast posten tar sönder ens grejer, speciellt när man skickar via postförskott eller postpaket.... aldrig har något gått sönder för mig pågrund av posten....
måste dock säga att datorbutikens förpackningar suger..... detta är erfarnhet av att köpa ett moderkort... jag vet inte hur det såg ut för er andra, men mitt moderkort var bara slaget med kartong runt om... inga dämpare, kulor eller liknande......vilket jag personligen tycker det var riktigt dåligt om jag ska jämnföra med kompletts packetering...
Öhh, har du någonsin varit o kollat på posten när dom arbetar??
Min polare jobbar där, och dom i princip bara slänger in all skit i Postbilarna när dom lastar. Dom skiter ju i vilket.
June 20, 2002
Krqagyzzz wrote: vet inte om någon har sagt det innan men, skall man ha en problemfri butik skall man köpa av Dustin. De skickar tom ut returembalage vid problem. Lite dyrare --> mycket trevligare.
Det riktigt otrevliga med Dustin är dock deras fraktpriser.
95:- per pryl. :cy:
iofs ska inte jag gnälla med tanke på att jag har en butik nere på stan som samarbetar med Dustin och tar hem allt i deras sortiment fraktfritt. 😉
May 17, 2002
boogey wrote: [quote=Krqagyzzz]vet inte om någon har sagt det innan men, skall man ha en problemfri butik skall man köpa av Dustin. De skickar tom ut returembalage vid problem. Lite dyrare --> mycket trevligare.
Det riktigt otrevliga med Dustin är dock deras fraktpriser.
95:- per pryl. :cy:
iofs ska inte jag gnälla med tanke på att jag har en butik nere på stan som samarbetar med Dustin och tar hem allt i deras sortiment fraktfritt. 😉
visst, dyrt är det men lita på dem kan man.
August 16, 2002
Balor wrote: Vad menar du med att dom ska öppna paketet och kolla så att allting stämmer?
Ska dom öppna din nya processor och "prövköra" den lite för att se om den överklockar bra och sedan tejpa ihop förpackningen bäst det går?
han skrev specifikt att det var en fyndvara, alltså nåt som dom fått in på ångrat köp... då borde dom iaf testa
December 22, 2003
May 28, 2004
ni som klagar på att det tar för lång tid att få grejerna från DB, jag har ett litet knep till er: beställ grejerna INNAN ni har pengar till det eller tidigt i månaden, under månaden gör ni slut på pengarna i normal takt och när löningen kommer så dimper paketet med era grejer också ner brevlådan
så lätt var det avklarat. Ännu ett problem fixat
2 Guest(s)