November 8, 2004
Hej såg denna http://www.komplett.se/k/ki.as.....sku=331212 tv för det otroliga priset av 4995:-
Är på jakt efter en 32 tums LCD, finns det bättre altenativ, eller är det bar att slå till?:)
December 17, 2005
Malkovic wrote: [quote=Snorch]Du får ju en ImageQuest Q320 för runt 7500:- nu..
Den tvn verkar ju kanon verkligen, inte bara snygg utan bra också! 😎
Verkar verkligen vara en helt okey tv, för det priset också... Enda negativa är väl kanske att den inte har dvi, bara 1 hmdi kontakt 1080p neej.. Och rätt dåligt kontrast.. Men i dessa prisklasser får man ju givetvis inte allt..
Rätt bra betyg på prisjakt också (8.80/10 40 röster)
March 14, 2001
Bjornstrom wrote: [quote=Malkovic][quote=Snorch]Du får ju en ImageQuest Q320 för runt 7500:- nu..
Verkar verkligen vara en helt okey tv, för det priset också... Enda negativa är väl kanske att den inte har dvi, bara 1 hmdi kontakt 1080p neej.. Och rätt dåligt kontrast..
Min har DVI men inte HDMI..
December 17, 2005
Snorch wrote: [quote=Bjornstrom][quote=Malkovic][quote=Snorch]Du får ju en ImageQuest Q320 för runt 7500:- nu..
Verkar verkligen vara en helt okey tv, för det priset också... Enda negativa är väl kanske att den inte har dvi, bara 1 hmdi kontakt 1080p neej.. Och rätt dåligt kontrast..
Exakt den tv.n du har då 😮 alla återförsäljare har listat HDMI + VGA men ej DVI
March 14, 2001
Bjornstrom wrote: [quote=Snorch][quote=Bjornstrom][quote=Malkovic][quote=Snorch]Du får ju en ImageQuest Q320 för runt 7500:- nu..
Exakt den tv.n du har då 😮 alla återförsäljare har listat HDMI + VGA men ej DVI
Jao, de flesta som har den här tvn har den med dvi, hdmi har kommit på senare tid, när vet jag inte..
1 Guest(s)