February 3, 2008
har tänkt att köpa en zte blade till syrran då hon fyller år snart, men jag känner mig lite smått osäker på vad man förbiner sig till vid ett köp. Enligt prisjakt så finns telefonen hos comviq och hos telia, men om man köper telefonen för fullpris hos någon av dom är telefonen låst till den operatören eller något sådant.
All input agående köp av denna telefon är till hjälp, själv hatar jag telefoner och har därför väldigt lite erfarenhet av dessa affärer.
//
Hakke
November 27, 2003
Den ska vara olåst hos bägge.
Det är en väldigt prisvärd telefon helt enkelt, men samtidigt får du inte mer än du betalar för. Den är lite plastig och minnet är begränsat, men för pengarna är den nog oslagbar. Alternativen är väl HTC Wildfire och Sony Ericsson X8.
//Andreas
February 3, 2008
Delph1;1260091 wrote: Den ska vara olåst hos bägge.
Det är en väldigt prisvärd telefon helt enkelt, men samtidigt får du inte mer än du betalar för. Den är lite plastig och minnet är begränsat, men för pengarna är den nog oslagbar. Alternativen är väl HTC Wildfire och Sony Ericsson X8.
//Andreas
tack för svaret, jo telefonen är spikad och klar, men man har ju ingen lust att ge bort en låst telefon till en som inte ens har den operatören. men nu vet jag 🙂
March 10, 2003
Nja, Comiviqs är låst, men det är lätt och gratis att låsa upp den. Du kan kolla Swedroid forumet om du vill läsa mer om telefonen.
De har massa info om det där. Har den själv och är nöjd med den, för 1700 så är det en helt okej lur.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
1 Guest(s)