August 2, 2001
Har en k6-2 500 64mb tnt64m, fungerar alldeles utmärkt.Vad är det som går fortare med fetare och dyrare prollar.spela lite och fotoredigering fungerar och ordbehandling har jag heller inga problem med, klart några testprogram har jag inte så jag kan inte se några data på HUR långsamt eller fort det går men jag har ögon att se med.Det kanske är som med audiofiler med massa testljud som inte lyssnar till musiken utan bara lyssnar och jämför ljud med likasinnade,inget fel i det, men.. Vakul PH
August 2, 2001
Har en k6-2 500 64mb tnt64m,Lg flatron 795ft plus 17" fungerar alldeles utmärkt.Vad är det som går fortare med fetare och dyrare prollar.spela lite och fotoredigering fungerar och ordbehandling har jag heller inga problem med, klart några testprogram har jag inte så jag kan inte se några data på HUR långsamt eller fort det går men jag har ögon att se med.Det kanske är som med audiofiler med massa testljud som inte lyssnar till musiken utan bara lyssnar och jämför ljud med likasinnade,inget fel i det, men.. Vakul PH
August 2, 2001
Har en k6-2 500 64mb tnt64m,Lg flatron 795ft plus 17" fungerar alldeles utmärkt.Vad är det som går fortare med fetare och dyrare prollar.spela lite och fotoredigering fungerar och ordbehandling har jag heller inga problem med, klart några testprogram har jag inte så jag kan inte se några data på HUR långsamt eller fort det går men jag har ögon att se med.Det kanske är som med audiofiler med massa testljud som inte lyssnar till musiken utan bara lyssnar och jämför ljud med likasinnade,inget fel i det, men.. Vakul PH
June 8, 2001
haloj era trolösa.
man köper ju det som ger mest pang för pengen.
hade p3-700@933. innan nu kör man med tbird 1.4@1630.
och kan bara säga att man är skit nöjd med prylarna.
3 Guest(s)