Är denna dator overkill ??|Page 2|Köpråd|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Är denna dator overkill ??
Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
sp_UserOfflineSmall Offline
1136557
May 13, 2007 - 5:45 am
sp_Permalink sp_Print

Nu förstår jag inte vad du tar så illa upp? Det är ingen som menar att förolämpa dig på något sätt.

Det denstore menar (om det var det du reagerade på) är att dokumentation till retail behövs inte. Allt kommer under installationens gång. All information finns direkt i programmet. Om du undrar något så är det ju bara fråga här annars 😉

Du har ju fått mängder med svar, men jag kan lova dig att svaren kommer vara andra nästa månad när du ska köpa din dator för det kommer har hänt mycket till dess 🙂

//Andreas

moabx1
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 95
1136598
May 13, 2007 - 9:16 am
sp_Permalink sp_Print

Tog inte illa upp. Hade framförallt inget med "oem" licensen att göra eller "den store".
Är glad för de svar jag fått men vill ha svar på alla frågor jag ställt 🙂 Är kanske otålig o gnällig men de måste man va om man vill lära sig mer...hehe.

Jag menar folk skriver ett inlägg om vad de tycker. Men när man frågar tillbaka på va de skrivit är de noll respons.
Folk kanske bara går in en gång på tråden och sen låter den va. För då har de gjort sitt. Hmm...ja jag vet inte.

peace

Johan Karlsson
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1947
1136600
May 13, 2007 - 9:47 am
sp_Permalink sp_Print

Pröva summera din nya frågor i en ny post. Jag tror de flesta likt mig följer upp sin inlägg här på nh. Men om man öppnar en gammal tråd och den har fått väldigt många nya inlägg är det svårt att sätta sig in i allt igen. Därför kan det vara bra att summera och punkta upp sin frågor igen.

Ingen går förstås att garantera. Ibland har man otur och ens tråd "dör", sådant är livet.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 363
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL