November 27, 2003
Nu förstår jag inte vad du tar så illa upp? Det är ingen som menar att förolämpa dig på något sätt.
Det denstore menar (om det var det du reagerade på) är att dokumentation till retail behövs inte. Allt kommer under installationens gång. All information finns direkt i programmet. Om du undrar något så är det ju bara fråga här annars 😉
Du har ju fått mängder med svar, men jag kan lova dig att svaren kommer vara andra nästa månad när du ska köpa din dator för det kommer har hänt mycket till dess 🙂
//Andreas
May 10, 2007
Tog inte illa upp. Hade framförallt inget med "oem" licensen att göra eller "den store".
Är glad för de svar jag fått men vill ha svar på alla frågor jag ställt 🙂 Är kanske otålig o gnällig men de måste man va om man vill lära sig mer...hehe.
Jag menar folk skriver ett inlägg om vad de tycker. Men när man frågar tillbaka på va de skrivit är de noll respons.
Folk kanske bara går in en gång på tråden och sen låter den va. För då har de gjort sitt. Hmm...ja jag vet inte.
peace
September 27, 2005
Pröva summera din nya frågor i en ny post. Jag tror de flesta likt mig följer upp sin inlägg här på nh. Men om man öppnar en gammal tråd och den har fått väldigt många nya inlägg är det svårt att sätta sig in i allt igen. Därför kan det vara bra att summera och punkta upp sin frågor igen.
Ingen går förstås att garantera. Ibland har man otur och ens tråd "dör", sådant är livet.
1 Guest(s)