July 3, 2003
PCfynd.se säljer en DV-kamera vid namn Mustek DV-kamera DV2000 för 795:- och priset gör at man tycker det samtidigt är billigt men dock som det kanske är en riktigt dålig kamera pga det låga priset?
January 23, 2002
Ett par bekanta till mig köpte DV-kamera för nåt år sedan och han undersökte marknade noggrant innan han köpte.
Han kom fram till att om du ska ha nånting som motsvarar en analog kamera i kvalité så var det en prisklass på minst 7000:- som gäller.
Det finns inga genvägar till den perfekta bilden.
Ett tips är att undvika kameror som skryter med att de även tar bra stillbilder eftersom det tydligen inte är samma teknik som används blir ofta bildkvalitén på de rörliga bilderna lidande i de fallen.
February 21, 2003
Min bror har DV3000, typ samma fast med mp3-spelare och något mer. Kan säga att det inte är någon vidare partykamera, det måste vara fruktansvärt ljust för att man ska se vettigt. Utomhus på dagen såg ut som på kvällen. Han hade bilder/filmer uppe på någon sida förut, men den verkar inte funka.. Kan säkert fixa bilderna om du ber snällt och ger mig smör.
1 Guest(s)