August 23, 2001
Tänkte kolla om detta Wii är värt 3000kr
Förutom konsolen och kablar medföljer även:
2st Wii Remote-handkontroller
2st Nunchuck-kontroller
2st Wii Classic-kontroller
Inga spel förutom det som följer med konsollen.
Det är chippat med WiiKey-chip
För och nackdelar med det chippet?
Det är från sommaren -07
Har dom gjort några hårdvaruuppgraderingar i boxsen så det finns olika versioner som med t.ex. xbox360
November 27, 2003
Wii är skitdyrt även begagnat så det är inget direkt dåligt pris kanske. Handkontrollerna är ju inte billiga direkt dom heller. Jag antar du får med Wii Sports i alla fall? Det ingår ju med konsolen.
WiiKey funkar bra och är enkelt att uppgradera för att kunna spela backups av dina senaste spel.
//Andreas
March 10, 2003
Priserna på Wii har ju gått upp. Så du får betala 4k för en ny konsol med 2 handkontroller nu.
+ att den du tittat på är chippas och ett chip kostar runt 500kr till.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
May 17, 2006
Ctrl wrote: Priserna på Wii har ju gått upp. Så du får betala 4k för en ny konsol med 2 handkontroller nu.
+ att den du tittat på är chippas och ett chip kostar runt 500kr till.
4000kr?
Jag säljer ett wii med de tillbehören man får med när man köper nytt chippat med flatmii för 2800kr, hade jag haft extra handkontroller hade jag inte tagit 1200kr för den.
March 10, 2003
Tja, inte långt ifrån iaf. Särskilt för medelsvensson som köper på elgiganten och liknande butiker.
Ett exempel var några jag kändes föräldrar som köpte ett i lördags från elgiganten.
De köpte dock till sådana där gummiskydd för kontrollerna vilket höjde slutprisey lite med.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
1 Guest(s)