Årets klipp? X1950XTX 512MB 610:- !!|Page 2|Köpråd|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Årets klipp? X1950XTX 512MB 610:- !!
Dadde
Member
Medlem
Forum Posts: 2868
sp_UserOfflineSmall Offline
1131271
April 17, 2007 - 2:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Har inte fått något brev om att dom betalat tillbaka ännu men det kommer väl eftersom ni andra inte har fått något kort billigt, synd ändå, om dom nu ändå ska konka så hade dom ju kunna sälja ut lite billigt ju..

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
1131275
April 17, 2007 - 3:00 pm
sp_Permalink sp_Print

Ännu ett som konkar, varför?

Två företag som vi haft på leveranslistan på jobbet har konkat, jag ger mig fan på att vi leverar till mycom också ..

kentk
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 101
1131544
April 19, 2007 - 2:37 am
sp_Permalink sp_Print

Kan meddela att jag fått mina pengar insatta på mitt konto nu.. laugh

Hoppas att även Ni andra får tillbaka Era pengar !

Snorch
Member
Medlem
Forum Posts: 8881
1131570
April 19, 2007 - 7:38 am
sp_Permalink sp_Print

Har inte kollat om de satt in pengar förän idag då de inte svarat på mailet jag skickade dem, så när man idag loggar in på banken och ser att de betalat tillbaks pengarna redan för ett par dagarna sedan är det ju inte mycket man kan klaga på.. 🙂

Mean Machine wrote: [quote=Snorch]Det är lungt, jag slår vad om att pengarna är tillbaks om några dagar.. 🙂

610:- emot! 😛

Ska jag skicka kontonr? 😉

Alltid kul att kunna säga: vad var det jag sa..

Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
1131571
April 19, 2007 - 9:04 am
sp_Permalink sp_Print

Åfan, hade jag inte väntat mig. Och jag är ledsen, jag är inte riktigt tät nog för att ge bort 610:- för tillfället. 😉

Min order är fortfarande öppen, jag funderar på att dra till butiken och säga att jag ska ha mitt kort, även om det knappast lär gå. Men gå och höra vad fan de håller på med åtminstone.

Dadde
Member
Medlem
Forum Posts: 2868
1131623
April 19, 2007 - 1:47 pm
sp_Permalink sp_Print

Snorch wrote: Har inte kollat om de satt in pengar förän idag då de inte svarat på mailet jag skickade dem, så när man idag loggar in på banken och ser att de betalat tillbaks pengarna redan för ett par dagarna sedan är det ju inte mycket man kan klaga på.. 🙂

[quote=Mean Machine][quote=Snorch]Det är lungt, jag slår vad om att pengarna är tillbaks om några dagar.. 🙂

Trodde jag med fått in mina pengar då jag bara kollat min mail och inte på internet banken. Men jag har varken fått mail eller pengar tilbaka så man får se vad som händer, hoppas fortfarande på att dom skickar korten men chansen är inte så stor..

Snorch
Member
Medlem
Forum Posts: 8881
1131627
April 19, 2007 - 1:55 pm
sp_Permalink sp_Print

Dadde wrote: [quote=Snorch]Har inte kollat om de satt in pengar förän idag då de inte svarat på mailet jag skickade dem, så när man idag loggar in på banken och ser att de betalat tillbaks pengarna redan för ett par dagarna sedan är det ju inte mycket man kan klaga på.. 🙂

[quote=Mean Machine][quote=Snorch]Det är lungt, jag slår vad om att pengarna är tillbaks om några dagar.. 🙂

Trodde jag med fått in mina pengar då jag bara kollat min mail och inte på internet banken. Men jag har varken fått mail eller pengar tilbaka så man får se vad som händer, hoppas fortfarande på att dom skickar korten men chansen är inte så stor..

Det var synd, mina mail (skickat två) har de inte svarat på än och lär inte göra det heller, men pengarna är som sagt tillbaks.
Överföringsdatumet är samma som när jag betalade, allstå 15 april, vet inte om detta stämmer då jag inte såg några pengar på kontot den 16 april, möjlig så att banken inte hade uppdatera alla överföringar ännu då det var första bankdagen den 16:e. Men att det var seg i mitt fall kan man ju inte säga, snarare tvärtom och istället snabbare än de flesta butiker när man returnerar/avbokar ordrar.
Korten lär du inte få, men hoppas som sagt att du får tillbaks pengarna.
Ett litet tips är ju att du ringer dem, för mailen verkar de inte veta hur man svarar på.

Dani
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1854
1131677
April 19, 2007 - 4:51 pm
sp_Permalink sp_Print

Orka betala pengar för ett kort med felaktigt pris, det kallas girighet #-o

Bjornstrom
Member
Medlem
Forum Posts: 3485
1131761
April 19, 2007 - 9:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Dani wrote: Orka betala pengar för ett kort med felaktigt pris, det kallas girighet #-o

det kallas /ta tillfallet i akt/ laugh

Sebbe
Member
Medlem
Forum Posts: 5039
1131877
April 20, 2007 - 12:09 pm
sp_Permalink sp_Print

Bjornstrom wrote: [quote=Dani]Orka betala pengar för ett kort med felaktigt pris, det kallas girighet #-o

det kallas /ta tillfallet i akt/ laugh

Vilket kan ge en hel del problem, ja!

Ser ut som när Krösus sork och von Anka gör affärer. 😛 wink

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 372
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL