April 7, 2002
Vad för slags spel menar du? senaste 3D liret eller lemmings från 1993 (om det nu kom ut då).
Nej alvarligt, Det är mycket svårt att hitta en laptop för 7-8 lakan som klarar av att köra de senaste spelen i en vettig upplösning. Du borde leta efter någon begangnad om de ska handlas för de pengarna.
Du ska akta dig för intel Celeron och Amd Sempron då de inte har särskilt mycket prestanda och när det kommer till grafikkort så är det bara nvidia och Ati som gäller. Dock har båda dessa tillverkare också budgetkretsar som inte fungerar så där jättebra för de senaste spelen.
Om du hittar någon beg. laptop som du tror verkar vettig så kan du ju alltid fråga här eller leta efter recensioner på grejerna på internet. Lycka till 🙂
October 21, 2004
Okej, nae jag frågar för att jag undrar vad som är bäst. Uppgradera den dator jag har eller sälja den och köpa en bärbar. Vill värkligen ha en bärbar men om jag ska bli hyffsat nöjd så vill jag ju ha en dell xps 😛
Den är lite väl dyr.
Funderar nudå på hur jag ska göra, behålla och uppgradera den jag har eller sälja den och köpa en bärbar.
MVH//Espirit
April 7, 2002
Ställ dig den enkla fråga, kommer jag använda den mycket på t.ex. en skola eller kommer jag använda den mycket när jag är ute och reser?
Är svaret nej så uppgradera din stationära... du får mycket mer för pengarna. Är svaret ja, ja då är det bara att börja spara pengar. 🙂
1 Guest(s)