January 19, 2005
January 19, 2005
January 19, 2005
December 16, 2004
Jag har ett par Logitech X-220, kostar runt 400:- och kan rekommenderas i den prisnivån. Är du intresserad av bättre 2.1 PC-högtalare skulle jag nog satsa på Logitech Z-2200 (ca 1200:-). Bäst är givetivs att koppla till extern förstärkare och riktiga hifi-högtalare...
August 14, 2001
Blir verkligen 2sateliter och en sub 2.1? är inte det fortfarande 2.0? det spelas ju bara från 2st ljudkanaler, subben har väl ingen egen utgång utan spelar bara d lägre frekvenserna...
Jag trivs bra med Yamahas förstärkare/recivers, vet dock inte om d har några direkt bra 2-kanals stereos, men även en surroundreciver funkar utmärkt med 2 högtalare till 2.1-ljud, är ju ingen direkt storleksskillnad.
Som högtalare rekomenderar jag JBL eller Peerless.
Ljudkort har jag inte testat så mycket själv, men är väldigt nöjd med mitt Soundblaster Live Platinum, optisk utgång direkt till stereon, börjar få ett antal år på nacken men låter fortfarande bra.
March 10, 2003
http://komplett.se/k/ki.asp?sk.....38;cks=PRL - rejäla högtalare.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
June 30, 2001
Vad har du för budget?
Jag köpte altic lansing 2100 för ett tag sedan efter att ha läst bra om den i resensioner från både proffs och vanliga konsumenter. Blev positivt överraskad när jag fick hem dem. Jäkligt bra ljud trots storleken. Basen är nog bland de bästa jag hört i den prisklassen. Det enda negativa jag har att säga om den är att volymkontrollen inte har en baskontroll.
1 Guest(s)