February 13, 2001
SKa ha ett nytt grafikkort sitter med ett LeadTeck Geforce 256 DDR.... Ska ha det i en anna msakin nu.....
Villket Geforce 3 kort är bäst för ca 3000-6000Kr?
ABIT Siluro 64MB, Gainward 64MB, SUMA Platinum 64Mb, är det nåt å ha? andra förslag vill jag ha!!!!
å det bästa å billigaste Geforce 2 kortet en kompis ska ha ett nytt...förslag...
[ Detta Inlägg ändrades av: Sound-Head den 2001-09-24 04:58 ]
March 4, 2001
Bästa Geforce 3 tycker jag är elsa, dom e billiga och går att klocka mycket.
Det Geforce2 som är mest prisvärt är Geforce 2 Pro, bor du i stockholm/göteborg/malmö/linköping tycker jag du ska springa till skribo och köpa ett msi gf2 pro 64mb med tv-ut för 2000 annars finns det på datorbutiken.se oxå men då tillkommer frakt och lite andra problem
June 3, 2001
Jag har nu funderingar på ett GF3...
Men är det värkligen värt 4500-6000 spänn för ett grafikkort som inte kommer vara så jättebra om ett år eller två?
Kan det jag har nu vara bra om ett eller två år, då menar jag att jag fortfarande kan köra spel i någelunda fin grafik utan att det hackar.
August 28, 2001
August 28, 2001
February 13, 2001
Jag köpte mig Geforce 256 DDR när det kom för ca 4500 kr å det är ju bra än man kan ju spela allt.... Det är ju nåra år sen.... Vad man än köper i dag så blir gammalt snabbt endå jag ångrar då inte att jag köpte mitt geforce så varför ska jag ångra om jag köper ett geforce3? och korten blir ju bara bättre å bättre för varje ny drivrutin som kommer.... om når år kommer man säkert att ha 50% mer drag i geforce3 än i dag för att drivrutinerna blir bättre!
Alla de märken ni har tagit upp är mycket bra val om man ska köpa GeForce3 kort men jag kan bara säga till er att hålla i pengarna ett tag till så att vi ser vad den nya Titanium serien har att erbjuda..
Om inte annat så lär priserna sjunka..
Tekniknörd som gillar att träna.
August 28, 2001
On 2001-09-24 20:41, Anton wrote:
Alla de märken ni har tagit upp är mycket bra val om man ska köpa GeForce3 kort men jag kan bara säga till er att hålla i pengarna ett tag till så att vi ser vad den nya Titanium serien har att erbjuda..
Om inte annat så lär priserna sjunka..
Kommer dom innan jul? Vad tror ni?
October 3, 2001
1 Guest(s)