April 24, 2003
April 24, 2003
April 24, 2003
Mirkl0rd wrote: Ska du ha riktigt bra hörlurar får du räkna med att lägga ut mer än 500.. och det är verkligen värt att slänga ut några hundralappar extra på ett par fina lurar 🙂
Om vi säger max 700 kr.. Jag såg ett par koss hörlurar R50B är dom bra eller fins det bättre hörlurar att få tag på i samma pris klass...
January 26, 2003
Ett tips, gå in på någon Hi-Fi butik, o be att få lyssna på tex ett par Sennheiser i 1500 kronors klassen, och sedan lyssnar du på någon billigare variant och avgör sedan själv, personligen tycker jag helt klart det är värt att slänga ut dom där extra pengarna, man får så mkt mer för dom 🙂 .
Ska iofs finnas några phillips lurar (kommer inte på vad de heter) som ligger under 1000i pris o ska ha grymt ljud, har inte lyssnat själv men har alldrig hört nån klaga på dom!
April 24, 2003
Mirkl0rd wrote: Ett tips, gå in på någon Hi-Fi butik, o be att få lyssna på tex ett par Sennheiser i 1500 kronors klassen, och sedan lyssnar du på någon billigare variant och avgör sedan själv, personligen tycker jag helt klart det är värt att slänga ut dom där extra pengarna, man får så mkt mer för dom 🙂 .
Ska iofs finnas några phillips lurar (kommer inte på vad de heter) som ligger under 1000i pris o ska ha grymt ljud, har inte lyssnat själv men har alldrig hört nån klaga på dom!
Jag är 16 år gammal och lever på ett taskigt studiebidrag en gång per månad och har räkningar som väntas att betalas så jag kan ju skippa det dära vid 1000 kr klassen.. :blink:
January 26, 2003
Herrn wrote: [quote=Mirkl0rd]Ett tips, gå in på någon Hi-Fi butik, o be att få lyssna på tex ett par Sennheiser i 1500 kronors klassen, och sedan lyssnar du på någon billigare variant och avgör sedan själv, personligen tycker jag helt klart det är värt att slänga ut dom där extra pengarna, man får så mkt mer för dom 🙂 .
Jag är 16 år gammal och lever på ett taskigt studiebidrag en gång per månad och har räkningar som väntas att betalas så jag kan ju skippa det dära vid 1000 kr klassen.. :blink:
Säg det till dom i kassan kanske du får ett bättre pris 😉
November 4, 2001
Rekomenderar mina egna...
http://www.teknikmagasinet.se/.....tID=110328
June 3, 2001
Beex wrote: Fråga Gueno, han har la några grymma Philips eller någe.
Herrn wrote: Om vi säger max 700 kr.. Jag såg ett par koss hörlurar R50B är dom bra eller fins det bättre hörlurar att få tag på i samma pris klass...
Hehe.. jo jag har ett par Philips SBC HP890 som kostade mig 690:- dom är dock billigare nu.
Nu har jag haft dom ett par månader och i början var jag inte alls nöjd.
Men nu har jag spelat in dom i över 50 timmar så nu jäklar är det tryck. 😮 😀
Finns att köpa på Fyndbörsen för 595:- (Kostar normalt 1000:-)
Så jag tycker du ska slå till.
June 1, 2003
Herrn wrote: [quote=Mirkl0rd]Ska du ha riktigt bra hörlurar får du räkna med att lägga ut mer än 500.. och det är verkligen värt att slänga ut några hundralappar extra på ett par fina lurar 🙂
Om vi säger max 700 kr.. Jag såg ett par koss hörlurar R50B är dom bra eller fins det bättre hörlurar att få tag på i samma pris klass...
har koss r50b, köpte dom från db för ett tag sen o jag är inte nöjd med dom.
för det första så får man typ ont i öronen för dom sitter så hårt o man kan knappt ställa om i storleksskillnad.
sen är blir man svettig om öronen när man sitter, räcker men en liten stund...
PLUS att min mick som även medkommer fräser o väsnas, så illa att om man snackar i ventrilo så får man ont i huvvvett, typ.
men jag lämna tillbaks dom eftersom dom inte fungerar som dom ska...
men det är iaf jävligt bra ljud i dom... vilket ändå är det viktigaste. o sen en annan sak, det är svårt att prata med nån medans du har hörlurarna på dig eftersom dom tar bort väldigt mycket ljud utefrån, vikket både är en fördel o nackdel - det beror ju på...
micken går inte heller fälla upp o varje gång man kliar sig på näsan drar man ner den =) ... kanske därför inte micken funkar som den ska
October 11, 2002
Jag har dessa:
http://www.netonnet.se/item.as.....?iid=46828
Philips nånting.. trådlösa, kostar iofs 999kr ser jag nu..
Helt underbara, kan gå runt i hela huset och ut långt på gatan utan att det störs..
January 7, 2003
Gueno wrote: [quote=Beex]Fråga Gueno, han har la några grymma Philips eller någe.
Herrn wrote: Om vi säger max 700 kr.. Jag såg ett par koss hörlurar R50B är dom bra eller fins det bättre hörlurar att få tag på i samma pris klass...
Hehe.. jo jag har ett par Philips SBC HP890 som kostade mig 690:- dom är dock billigare nu.
Men nu har jag spelat in dom i över 50 timmar så nu jäklar är det tryck. 😮 😀
Finns att köpa på Fyndbörsen för 595:- (Kostar normalt 1000:-)
På NetonNet kostar de 579:-, kan vara värt en tanke.
July 3, 2001
Gueno wrote:
Men nu har jag spelat in dom i över 50 timmar så nu jäklar är det tryck. 😮 😀Finns att köpa på Fyndbörsen för 595:- (Kostar normalt 1000:-)
jag har oxå ett par sånna... har haft dom nästan ett halvår och är mycket nöjd! bra bas, mycket klart ljud och kan spela HÖGT 😀
April 24, 2003
4fun wrote: KOSS R50B är riktigt bra både jag och broshan använder det!
Det var skönt att höra beställde ett par såna idag i en dator affär i Glada Hudik för 595 kr tyckte det var ett bra pris.. Och jag var mest ute efter ett par hörlurar som isolerar bort allt annat om en, Och med bra ljud nu lär jag har hittat såna förhoppningsvis. Blev lite orlig över ett inlägg som jag såg här.. 😛
November 27, 2002
jag tror att allt koss material faktiskt blir billigare om man köper det från deras hemsida..http://www.koss.com
jag köpte där, blev ruggit billigare!
1 Guest(s)