April 26, 2002
Det är ju en hel drös att välja bland och jag är inte så kunnig på området så det känns jättesvårt att välja rätt!
Kan nån hjälp mig att hitta den?
Skicka länk är ni snälla!
Är det bra om den är regionsfri?
Har kollat lite på denna: Pioneer DV-575A multiregion Silver
Finns det nån bättre?
Finns det sida där det finns nåt test på liknande spelare?
March 15, 2004
Jag skulle rekommendera en centrum gemini 350 från netonnet.se dom är så jävla bra. kostar bara 799 eller nåt. har en sån själv fast tidigare version. funkar hur bra som helst med divx,xvid, dts ljud, ac3 kodade divx. även brända dvd så klart. regionsfri dessutom! checka in den!
April 26, 2002
maedhros wrote: Jag skulle rekommendera en centrum gemini 350 från netonnet.se dom är så j**la bra. kostar bara 799 eller nåt. har en sån själv fast tidigare version. funkar hur bra som helst med divx,xvid, dts ljud, ac3 kodade divx. även brända dvd så klart. regionsfri dessutom! checka in den!
Men den tar väl inte dvd-audio?? ska kolla in den iaf! tack för tipset!
April 26, 2002
Dadde wrote: Frågan är om DVD audio gör någon skillnad på så billiga prylar ju. Ta en som läser repiga och brända skivor bra istället så du kan använda den för det du tänkt ha den till istället.
Tja...du kanske har rätt i det. Tänkte bara att dvd-audio kan vara "bra att ha" bara för framtiden.
Jag måste ju vänta över en månad om jag ska ha den där pioneeren.
Helst av allt skulle jag vilja ha en Linn, men det är för dyrt. Hade varit läckert med linn till allt =)
ska kolla upp nån annan än den där pioneeren faktiskt!
Edit: Så! nu är den beställd =) En pioneer dv-575a regionsfri! Fick ett mejl där det stod att de fått in den på lager nu! Tidigare i mejl sa de att det skulle dröja tills 15 januari innan den kom in i lager, så nu blev man glad =) 2000 spänn drygt me frakt å så om nån undrar. Hoppas ba den fungerar nu oxå =P
1 Guest(s)