June 28, 2001
skiroy har inte lust att fixa bild ett sådant ?
sen måste jag säja att mitt noname bord som jag haft i 3 år är så jävla skönt, ingen sketdesign plast som är ivägen längst fram där det ofta sitter snabbknappar på flera mobos. och Delete End pagedown knapparna sitter precis åvanför piltagenterna utan mellanrum och det är så jävla skönt när man spelar med pilarna, fast nu mer kör jag dock WASD knapparna .
här e mitt TDG bord med på bild.
(blev inte så bra o lägga dom rätt in i forumet.)
September 4, 2002
Är man ute efter kvalité är det väl KeyTronic som gäller. Snackade med en som ahde varit på ett ställe där de programmerade program till servrar eller något. Dom hade KeyTronic tangentbord och tangenterna var helt urgröpta. Så slitna var dom. Ska man ha ett snyggt tangentbord får det bli ett Logitech.
February 1, 2002
[NH wrote: Noddan]Jag har ett ergonomiskt Logitechtangentbord, trådlöst. Det är nog det bästa köp jag gjort, det gjorde otroligt mycket för skrivhastighet samt bekvämlighet vid tangentbordet. När du väl vant dig är det svårt att tänka sig att man klarat sig utan det.
typ ett sånt har jag funderat på ett bra tag nu, o nu beställer jag..
September 12, 2001
Mind wrote: hur ser det ut ?
Jag har försökt att vaska fram en bild på detta tangentbord men jag hittar ingen vettig bild och tyvärr så har jag ingen digitalkamera att ta en bild med.
Men det är inte utseendet som gör det tangentbordet så bra utan den alldeles otroligt suveräna skrivkänslan.
Hittar inget tangentbord som motsvarar skrivkänslan...synd och skam att IBM inte säljer denna löst.
2 Guest(s)