August 11, 2005
Hej hej!
Är så att jag på grund av vissa missöden från ett visst företags sida nu ska få en kompensation, med ett värde runt 2-3000 (hans exaktaord var några tusenlappar = fritt för tolknig), pga av vad som hände med min dator efter att jag skickade den till service hos dem.
Eftersom jag inte kommer på något själv behöver jag hjälp med detta, VAD SKA JAG VÄLJA?!
Bara för att folk inte ska komma med för dumma idéer så gäller begränsningen elektroniska saker/delar 😛 hehe
Bomba mig med förslag! Alla förslag uppskattas!
Ps. har redan extern hdd och digitalkameraoch vill inte ha dvdspelare. Ds.
EDIT: Kom igen nu allihopa! Jag ser ju att ni läst tråden 😉 Är ju bara att slänga fram en liten köttabit till stackars mig ju, var inte blyga 😛 hehe
Edit2: Kan ju nämna att de flesta delarna i datorn inte är integrerade med moderkortet, så det ÄR möjligt att byta ut de flesta delar med vanliga standarddelar.
August 11, 2005
HAGKLINT:
Vet faktiskt inte vad man kan göra med chassit på en bärbar dator, sen vill jag ju helst ha något "värdefult" med ju, men tack för tipset!
REDZO:
Jag funderade på det faktiskt, ett grafikkort då, men jag har inte en susning om vilken typ det är osv eller om det finns bättre ute... Fast det borde det ju göra, men om de inte kostar mer än typ 1-1,5k så väljer jag helölre något annat (lite dyrare 😉 ) hehe sen angående hd så har jag ju redan typ 420 gig totalt', räcker ett tag till känns det som... Men tack för tipsen!
RELAXIA:
Jovisst, kan jag kanske välja men är ju som du säger, vad? hehe 🙂
Jobbigt att inte veta, men kan ju säga att det för tillfället är tankar kring ett nytt grafikkort eller en extern hdd till av samma modell som jag redan har nu...
Men TACK för alla tips, skicka gärna fler!
//Hosse
1 Guest(s)