April 16, 2003
Well, jag kan bara ta mina egna åsikter under beaktande. Jag hade nog valt mp3 spelaren, med minst en gigs hårddisk, mindre än det är inget att ha. Det för att jag lyssnar på kopiösa mängder musik. Det finns inget värre än att sitta på lokaltrafiken (eller i väntan på att den ska komma) och inte ha något att lyssna på.
Visst, kamera är kanske en lite mer nytopryl, men är det inte lite busigt att vara lite 'politiskt inkorrekt ibland?
March 11, 2003
McFatty wrote: Well, jag kan bara ta mina egna åsikter under beaktande. Jag hade nog valt mp3 spelaren, med minst en gigs hårddisk, mindre än det är inget att ha. Det för att jag lyssnar på kopiösa mängder musik. Det finns inget värre än att sitta på lokaltrafiken (eller i väntan på att den ska komma) och inte ha något att lyssna på.
Visst, kamera är kanske en lite mer nytopryl, men är det inte lite busigt att vara lite 'politiskt inkorrekt ibland?
Gillar inte MP3-spelare med hårddisk. För mycket rörliga prylar som kan gå sönder när man skuttar runt med dem. Minneskort i någon form är idealet.
March 10, 2002
AMD_RULEZ wrote: En mobil med kamera och .MP3...:D
Haha, nej verkligen inte. Gillar inte mobiler med kamera.
denstore wrote: Köp då kameran. Den kan du ju ha lite nytta av också. Du kan ju t.ex. komma och fotta lite grejer åt mig...
Men det kan vara jäkligt skönt med MP3-spelare ibland. Gör bussresorna lite mer genomlidliga.
Det kan jag ju göra. 😉
August 7, 2003
Helt omöjligt svara på vad du behöver eller vill ha liksom!
Jag hade nog köpt en såndär ny 5 Gb pytte Ipod 🙂 när de kommer eller nån annan med HD i för då slipper man välja x antal låtar som man tröttnar på. När den pajar vill man nog ändå ha en ny.
Men men, det var ju inte det som var frågan... *tar fram kaffesumpen och spår* Sumpen säger:
Du blir lyckligast av en digital-kamera!
March 10, 2002
Men det är så att jag är inte i behov av något. Jag vill inte ha något mer eller mindre. 😉
Har i.a.f. bästämt mig för vilken kamera.
http://www.cyberphoto.se/index.....ny/p72.php
Är den bra i förhållande till priset?
1 Guest(s)