February 25, 2002
Köpte ett FSP 350W med 18A på 12V som tydligen inte klarar att driva mitt Geforce 6800 kort till 100%. Datorn startar om ibland när jag spelar och det är riktigt tungt.
Ett sånt här köpte jag.
http://212.75.85.247/?cid=150297
"Skriv 6308147 i sök"
Behöver nu lite råd om hur jag skall göra för att inte förlora för mycket pengar. Agget är ju typ 1 månad gammalt bara.
Och vilket nätagg bör jag köpa som håller måttet och inte är tokmycket dyrare?
September 15, 2002
Säker på att det inte är något annat som är fel?
Då jag läste på xtremesystms om dessa nätagg om folk som använde dem med väldigt krävande system. Tror till och med någon fick bättre resultat med ett fsp350 är med antec Truepower5XXw. Men det kanske är ett dåligt exempel förståss.
January 12, 2004
som danne980 säger, INNAN du byter, stresstesta datorn lite, cpu & minne, memtest och prime95 eller vad det heter, kör det i ett gäng timmar, får du inga som helst fel då, har du nog lite problem 😛
och om du har en kompis med ett bra nätagg, låna det gärna och "simulera" det du måste göra för att datorn dör nu.. händer samma sak kan du nog utesluta PSU:n..
det *kan* ju vara ditt grafikkort om du har otur, men då borde det inte bli omstart.. om du inte har WXP och reboot-on-bluescreen-feature-delûxe på 😛
/d
1 Guest(s)