November 27, 2004
Jag ska beställa en ny dator snart, förhoppningsvis redan i december (och antagligen från Komplett eller Datorbutiken), men jag har aldrig beställt något under julen tidigare. Det verkar ju vara väldigt mycket folk som beställer saker just då, det kommer speciella erbjudanden osv. Är det bra att beställa i december, eller bör jag vänta till januari? Jag har (uppenbarligen) inte mycket koll, så jag tänker främst på om det t.ex. kan ta extra lång tid att få sina saker, hur priserna ser ut osv.
June 27, 2002
CheeseGuy wrote: Jag ska beställa en ny dator snart, förhoppningsvis redan i december (och antagligen från Komplett eller Datorbutiken), men jag har aldrig beställt något under julen tidigare. Det verkar ju vara väldigt mycket folk som beställer saker just då, det kommer speciella erbjudanden osv. Är det bra att beställa i december, eller bör jag vänta till januari? Jag har (uppenbarligen) inte mycket koll, så jag tänker främst på om det t.ex. kan ta extra lång tid att få sina saker, hur priserna ser ut osv.
Komme rmycket nya godsaker i Januari så jag skulle nog vänta..:)
Nforce 4 ska väl komma då till svenska hyllor eller har de kommit redan, jag menar AGP varianten.
1 Guest(s)