January 30, 2002
Beställde en Seagate B. V 120GB från ITbutiken igår och när jag gick in på deras Track & Trace -sida upptäckte jag att man kunde se två bilder från när de packade min disk!
Mycket rolig funktion måste jag säga! Även namn på killen som packade fanns med...
Skulle vara kul om fler butiker kunde ha liknande funktioner...
😛
January 1, 2003
jan-e wrote: Beställde en Seagate B. V 120GB från ITbutiken igår och när jag gick in på deras Track & Trace -sida upptäckte jag att man kunde se två bilder från när de packade min disk!
Mycket rolig funktion måste jag säga! Även namn på killen som packade fanns med...
😛
Ett mycket bra val av hårddisk!!
September 27, 2002
jan-e wrote: Beställde en Seagate B. V 120GB från ITbutiken igår och när jag gick in på deras Track & Trace -sida upptäckte jag att man kunde se två bilder från när de packade min disk!
😛
Bätre om man kan få produkten biligare än sådant ....
January 30, 2002
4fun wrote: [quote=jan-e]Beställde en Seagate B. V 120GB från ITbutiken igår och när jag gick in på deras Track & Trace -sida upptäckte jag att man kunde se två bilder från när de packade min disk!
😛
Bätre om man kan få produkten biligare än sådant ....
jo, fast nu är det ju så att den h-disken var billigast hos ITbutiken... Dessutom så hade varken Komplett eller DB disken hemma så...
Tyckte bara att det var en kul grej! I övrigt tycker jag de var snabba att få iväg den med posten, återstår att se hur lång tid det tar från Danmark bara!?
2 Guest(s)