February 17, 2004
Jag köpte en bilstereo för ett tag sedan på Pixmania. I samband med köpet fick jag en orderbekräftelse/Faktura som de kallar den :roll:. Det enda som står på den är priset att betala, kundnummer och ett beställningsnummer. Det står inget om någon betalningsmottagare eller bankgiro/postgironummer att betala till. Då blir det svårt.
Läste nånstans att de anv sig av Kreditor som är ett faktureringsföretag.
Nån som känner till det här? Hur betalar jag min faktura?
Tacksam för alla svar!
November 23, 2001
Om du valde alternativet Fakturera Mig så kommer fakturan via mail, det borde finnas med ett plusgiro eller bankgiro nummer (kolla sidfot). I så fall betalar man enklast in till detta konto, brukar vara så att man anger sitt fakturanummer eller ordernummer som meddelande.
Om du valt något annat alternativ så borde din order redan vara betald.
Men det enklaste av allt, bara ringa deras kundtjänst? 08-562 902 40
February 7, 2008
Dani wrote: Jag köpte en bilstereo för ett tag sedan på Pixmania. I samband med köpet fick jag en orderbekräftelse/Faktura som de kallar den :roll:. Det enda som står på den är priset att betala, kundnummer och ett beställningsnummer. Det står inget om någon betalningsmottagare eller bankgiro/postgironummer att betala till. Då blir det svårt.
Läste nånstans att de anv sig av Kreditor som är ett faktureringsföretag.
Nån som känner till det här? Hur betalar jag min faktura?Tacksam för alla svar!
Lättast är väl att antingen maila eller ringa till dom och be dom om ett pg eller bg nummer
1 Guest(s)