November 30, 2003
Vet inte riktigt var denna tråden skulle passa in på forumet, provar här...
Min intellimous som jag har haft i 1½ år går inte längre att vänsterklicka med. Mailade datorbutiken.com´s support om fick till svar;
"Om du önskar _reklamera_ varan så har du naturligtvis rätt att göra det men efter 6 månader
gäller att det är du som kund som har bevisbördan och måste påvisa att det fel som uppstått
på produkten funnits där från början, dvs någon form av fabrikationsfel.
Lämna sådan information till oss så skall vi givetvis godkänna reklamationen och ge dig
nya produkter samt även informera tillverkarna om vilken typ av fabrikationsfel som finns
på deras produkter."
Hur ska jag kunna bevisa något, jag har varken kompetensen eller ritningarna.
Är man helt enkelt alltid körd när det gäller reklamation? Någon som har koll?
October 22, 2002
"Min intellimous som jag har haft i 1½ år går inte längre att vänsterklicka med."
Betyder de alltså att garantitiden gått ut? isf så kan du väl inte reklamera den, eller?
I annat fall, så har du klart rättighet att reklamera den, så länge du själv inte tagit sönder den dvs.
1 Guest(s)