March 17, 2003
Hej!
Ville bara tipsa om att DVD-brännarna blivit billigare... Finns nu att få tag på för 1395 kr!! Det e billigt 😀
November 29, 2001
Peter@20ghz wrote: Flyttar denna till köpguiden.
Om ni kollar bannern från komplett på förstasidan så finns det även där en Nec-brännare till samma pris.
🙁 går man in på veckans erbjudande på komplett.se står det dock 1730 SEK istället
angst, jag blev riktigt sugen där ett tag
August 7, 2003
Hehe, ja Dataprince, vilken höjdaraffär 😉 Jag och kollegan har handlat ett par diskar där (120GXP) och de funkar ju faktiskt som tur är för inte skulle man vilja få några problem med dem.
Visserligen kostade de inte vad som stod på hemsidan, men det räknade vi nästan med.
Vi har köpt RAM där nån gång också.
Det kan vara värt betala lite extra utöver priset på hemsidan bara för att få stå i affären och höra höjdarreplikskiften som (tar detta ur minnet):
:corn:
Kund:
-"Så jag behöver ett annat operativsystem för att Windows ska fungera?"
Kassapersonal:
-"Ja ja, windows xp"
-"Det finns två olika versioner här... ett som heter XP pro... vad är det för skillnad?"
-"PRO kostar xxx:- mer."
-"Jaha, då tar jag det billigare då."
eller
Kund:
-"När jag köpte den här datorn så sa ni att jag behövde ett nätverkskort också, men när vi kom hem såg som min kompis att det redan fanns ett inbyggd på moderkortet. Så då behövde jag ju inte något kort för xxx:- extra."
-"Nej, men det går inte ändra nu. Det var för länge sen"
-"Jaha, så då har ni lurat på mig ett extra nätverkskort som jag inte behöver då?"
-"Ja"
*fniss*
January 22, 2002
LOL, läste lite av anmälningarna till svartalistan förut. Den VD:n verkar ju inte vara frisk nånstans. Gillade speciellt ett utav de svaren ha skrev där han började med "HAN LJUGER!!!!!!". Dessutom borde han nog be någon korrekturläsa hans mail innan han skickar iväg dem. Han stavar ju som en treåring!
March 17, 2003
Det finns ingen NEC brännare till samma pris på komplett.se
Detta handlar inte om utifall Dataprince är en bra butik eller inte, det lämnar vi därhän.. det handlar om att en DVD+ brännare för 1395 kr är den absolut billigaste DVD-brännaren man kan köpa i sverige just nu.
January 31, 2003
Zap wrote: LOL, läste lite av anmälningarna till svartalistan förut. Den VD:n verkar ju inte vara frisk nånstans. Gillade speciellt ett utav de svaren ha skrev där han började med "HAN LJUGER!!!!!!". Dessutom borde han nog be någon korrekturläsa hans mail innan han skickar iväg dem. Han stavar ju som en treåring!
Var kan man läsa om svartlistning någonstans??
January 2, 2003
2 Guest(s)