August 22, 2005
Jo den verkar riktigt nice, men det står ingenting om batteritiden. Ringde dem förut för att höra om det, men de verkade inte ha öppet på lördagar.
Edit: Oj, det var visst bara jag som var slarvig, 4h batteritid, inte illa för en billig dator som bara väger 2,2kg må jag säga.
August 22, 2005
TERdON wrote: iBook?
Jag har faktiskt funderat lite på den, men inte kollat upp den så noga. Jag har aldrig haft mac tidigare, så det är lite det som oroar mig, jag vet liksom inte vad jag får. Någon som har några erfarenheter av iBook eller erfarenheter av att gå från PC till Mac?
June 17, 2004
http://www.elgiganten.se/is-bi.....%20ENE2420
perfekt 🙂 😛
October 7, 2002
berghund wrote: Jag har faktiskt funderat lite på den, men inte kollat upp den så noga. Jag har aldrig haft mac tidigare, så det är lite det som oroar mig, jag vet liksom inte vad jag får. Någon som har några erfarenheter av iBook eller erfarenheter av att gå från PC till Mac?
Jag... 🙂 Switchade delvis för lite drygt ett år sedan halvt (använder fortfarande min PC som arbetsstation och de andra som servrar).
Jag har tjatat om det en hel del här på forumet, jag tror nog att du kan hitta en hel del läsvärt om du gör en sökning på artiklar med ordet "iBook" i som jag har varit och skrivit i, så slipper jag göra det en gång till. 🙂
1 Guest(s)