August 13, 2002
Tjena!
Är ute efter billiga CD-R i första hand. Jag skulle vilja ha 100 st i en spindel (antar att det inte finns i kartong med fodral).
Det viktiga är att det är ett BRA märke, dvs Fuji, Sony eller något annat skit. Pallar inte med alla dessa sugiga budgetskivor som är helt jävla värdelösa (min erfarenhet, dela inte med er av era).
Ingen import, utan det ska vara från Sverige 🙂
DVD+/-R skivor är också intressant. I så fall ska det vara 100 pack (spindel) under 300 kr, vilket jag får det för nu. Köper det av en kompis, så inga frågor om det. Har ingen aning på vad priserna är på, men vem vet: kanske finns billigare? 😮
*EDIT*
Googla lite innan jag skrev detta, men jag hittade ingen 100-spindel (eller box) som var ett "bra" märke... =
July 18, 2003
copulator wrote: svårt att få tag på 100pack men memorex 50 pack finns ju. 50 pack är väl lättare att få tag på. anser att memorex ej är budget skivor
Jag köper memorex dcd+r och är hel nöjd! Bra skivor till ett hyfssat pris!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
December 31, 2002
Vet inte om detta är import men http://wesellcd.com/shop/defau.....p?SetLng=6 är billiga CD-skivor. Kanske lite budget. Inte direkt vad du letade efter kanske men de billigaste iaf.
2 Guest(s)