December 20, 2000
August 14, 2001
...man kan oxå köpa 200 st för 695:- + frakt...helt ok, tänker testa (dom kan ju inte vara helt kass, isf får man väl göra musikskivor av dom och ge bort till mormor...)
Mini Memory
The Dream Machine
-------------------------------------
[ Detta Inlägg ändrades av: frogabuse den 2001-08-15 17:34 ]
July 20, 2001
Jag beställde ett 100-pack igår så imorron får jag se om de är bra, jag bränner väl ett 10tal sen kan jag rapportera här om de sög eller dög.
Förmodligen så är de lika bra som alla andra, jag har alltid handlat de billigaste skivor jag hittat och har aldrig haft problem.
January 31, 2001
August 19, 2001
Köp ifrån http://www.itbutikken.dk istället... Dom har braoch billigare skivor där!!!
April 1, 2001
Om man handlar på internet så tillkommer ju en fraktavgift på 130kr eller nåt också. Vilket är lite dumt. Jag köpte ett 100-pack noname 80min 16x på Microstore i Göteborg och slapp på det viset frakten. 100-packet kostade 399kr. Dom skivorna fungerar perfekt !
September 13, 2001
Är skivorna silvriga på ena sidan och blå på det andra (den man bränner på), isf kan jag inte rekomendera dom. Använder bara skivor med ordentligt tryck på "baksidan", risken finns, och det har hänt för mig, att silvret lossnar. Det går att laga men det blir aldrig riktigt bra.
1 Guest(s)