February 12, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Mean Machine]Jag tycker att folk som blivit blåsta ska kunna "anmäla" detta till någon sorts admin för detta, så att den som blåser ska kunna bli avstängd från köp och sälj-delen.
En tanke som rent hypotetiskt (med lite feber och huvudvärk) borde kunna funka, om möjligheten finns.
Grejen är den att Nh har inget att göra med hur affärerna går till ;). Fast tanken är ju god.
Jag vet. Men ändå.
Det är väl knappast bra för NH om man hör i andra forum när en annan säger "lägg upp en annons på NH då, där har de bra köpare/säljare", och så hör man en annan säga "nej, det var länge sen...", you see?
Iofs så ska det bli en ny layout på K&S, men jag tycker det är sorgligt att ens försöka blåsa folk.
February 12, 2003
RoadRunner wrote: Bara som info så har samma kille gjort exakt samma sak med mig, har visserligen bara ett minne liggandes så ingen extrem ekonomisk förlust men ändå tråkigt... så, om det är tal om någon anmälan kan du höra av dig 😉
...Och ändå tillåts han att finnas kvar...
Jag står på för mitt lilla förslag om folk som blåser andra, se högre upp.
February 25, 2002
CasO wrote: har skickat meddelande till killen nu, om jag inte får kolli nr imorgon så är det polisanmälan som gäller.... 😕
Ja det är ju egentligen det enda rätt. Känns ju bara så löjligt att gå till snuten för så lite pengar även om man borde.
Men om du gör så måste du uppdatera oss så vi vet om det funkar.
October 22, 2002
lol, ringde nyss, det enda jag fick tillbaka är att de inte kan göra något tills jag fixar person nr på killen, wtf? :arg:, menar liksom de har register på alla i sverige antar jag eller? :roll:, så om man anger namn så borde man kunna få person nr på folk och ting.. men nähe...
ska se om jag kan kolla up saker och ting med skatteverket, de brukar vara snälla med sådant :bgrin:
1 Guest(s)