December 31, 2002
Tjena!
Jag har nu lyckats ha sönder mitt kära 9800Pro med R360 kärna och Xt-pcb. 🙁
Det enda positiva med det är ursäkten för att köpa ett bättre grafikkort.
Så nu undrar jag om någon kan rekommendera en bra butik utomlands som gör att man får det billigare än i Sverige. Jag antar att det är billigast i USA så det är väl mest ditåt jag riktar min blick. Tyvärr har jag inte så bra koll på vilka butiker som skickar internationellt som går att lita på så förslag motages varmt.
Sen har jag också en fråga när det gäller grafikkortsvalet. Vilket ger mest bang for the bucks? 6800GT eller Ati x800Pro VIVO? 😕
Tack på förhand.
December 31, 2002
Ajo. Jag måste erkänna att 6800GT verkar vara det vettigaste valet för tillfället. Min främsta tanke med tråden var att jag kanske kunde få tag på grafikkortet billigare. Samtidigt kan man ju ha missat någon viktig info angående hur korten står sig mot varandra som någon vill dela med sig av.
March 10, 2003
Tobi-Wan kenobi wrote: Ajo. Jag måste erkänna att 6800GT verkar vara det vettigaste valet för tillfället. Min främsta tanke med tråden var att jag kanske kunde få tag på grafikkortet billigare. Samtidigt kan man ju ha missat någon viktig info angående hur korten står sig mot varandra som någon vill dela med sig av.
6800 kortet funkar jävligt bra med t.ex doom3. sök lite på google så hittade du kanske benchar i de spelen du vill spela...
1 Guest(s)