August 20, 2002
macrus wrote: Hm, nån som har länk till den där andra tråden dem snackar om?
April 16, 2003
Efter lusläsande på diverse ställen så hittade jag en mirror med ursprungsinlägget som startade hela härvan här: http://www.potentia.org/~neko/...../prisjakt/
November 27, 2002
så sjukt lågt av braskens iaf.. om nu lux är den han utger sig för att vara så kan man ju undra va fan de, håller på med,, ehhe
EDIT: funderar på att slänga iväg ett mejl till dem och berätta att jag aldrig kommer handla där pga. av detta. men då blir man väl polisanmäld 😀 en snubbe som gjorde d svarade dem med att dem skulle visa upp mejlet för polisen nästa vecka..lol
September 2, 2003
Haha, riktigt underhållande att läsa om alla braskens felsteg. Undrar hur högt uppsat position denne *lux har innom företaget. Om det skulle visa sig att han var VD eller liknande är det ju ännu värre.
Har lux kommit med någon ursäkt eller något uttalande på prisjakt forumet?
Och botten linjen blir följaktligen att jag aldrig kommer att handla hos braskens någonsin.
August 27, 2003
MrWeizel wrote: Vilken härva, detta är ju verkligen snudd på Sverker-material 😮
Man blir ju nästan mörkrädd för fan, men synden straffar sig självt and Braskens is going down.
Jo. man har ju läst allt som finns att läsa i princip och räknar man ihop vad alla hade tänkt att beställa för men nu gått till annat ställe så kommer man lätt upp i dryga millen. Man har inte bra koll om man försöker ge sig på en internet community.
Diggar pricerunner tråden mest. Där har vi en viss Frazze Lund som lovordar braskens så det står härliga till, att man känner sig som Kung osv när man kommer in i deras butik. Han diskuterar en jväla massa och är verkligen en levande sköld för braskens. Även Braskens VD gör några sporadiska uttal men han gör ett FATALT misstag. Han har förmodligen trott att han var inloggad "Frazze" men var i själva verket inloggad som "Braskens". Han avslutar sitt utlåtande med raden
//Frazze Lund
Det vill säga att han trampat i samma klaver som han en gång redan klampat ner i i och med "lux" affären.
Lätt bättre än alla doskusåpor som finns =)
EDIT: funderar på att smälla upp en nyhet om detta men lite mer hårda fakta måste nog till innan dess
1 Guest(s)