October 15, 2002
April 16, 2003
Måhända känner man sig som kung i butiken, något annat vore ju fel om man ska handla en vara. Men sen när supporten fallerar får man ju reda på hur bra butiken verkligen är.
Jag har för mig att någon sa nåt i stil med "man får reda på hur bra butiken är när den handskas med missnöjda kunder".
måhända att Frazze Lund är en riktig person och inte ett Alter ego för en Braskens anställd. Jag föredrar att fria än att fälla.
Men absolut roligast tycker jag är att hur många gånger än folk försöker förklara att händelsen med tv-bänken för tre år sen inte är det som folk stör sig på så fortsätter Lux/braskens att harva om det. 🙄
Lite kritik får man tåla.
September 2, 2003
Men det största felet som braskens gör är ju ändå första gången dem möter upp och besvarar i forumet. Någon form av företags management skills borde ju ändå VD`n för ett relativt stort företag ha, iaf bättre än att tro att man kan gå till motangrepp och slå tillbaka mot kunderna.
Vad braskens från första början borde ha gjort är att försöka begränsa skadorna (alltså skitsnacket). Dem borde öppet ha gått ut med en tråd eller ett inlägg som förklarar att braskens ser väldigt hårt på hot och att ledningen är ledsna över att detta gått så långt och att kunden (poopster) ska kompenseras på rättmätigt sett.
Istället försöker braskens skylla tillbaka allt på poopster och drar igång värsta soppan med alla inloggningar hit och dit..
2 Guest(s)