April 13, 2004
Vilket 9800Pro ska jag ta? (Vet att det vart uppe förut, då sas det att man skulle ta det billigaste, men jag kan inte bestämma mig)
De kostar lika mycket på Db.se respektive komplett.se.
Skiljer det mycket mellan de olika tillverkarna?
På db.se finns också ett Connect3D för 100lappen mer, och ett Hightech Excalibur för 2200kr, är något utav dessa bättre?
Tack på förhand. :bgrin:
June 2, 2004
Hehe har bara haft det i ett par dagar, men visst det funkar fint hittils. Det enda jag var lite besviken över är att det är R350-core och kan inte flashas till XT (säger i alla fall ATI-Tool, antar att det stämmer).
Dock klockar det fint till 430/355 efter lite preliminära tester. Detta är standard-kylning, funderar på att köpa Arctic Cooling snart så den får det lite skönt också.
April 13, 2004
Vitamin-C wrote: powercolor, bäst... visas fel kan ju alla ha men den här har "bäst" möjligheter tycker jag
Och med det syftar du på att många fått R360 core?
Om så är fallet, så tänker jag inte heller flasha det till XT då det skulle utveckla massor mer värme, Värme och Shuttles går ej ihop så att säga. :bgrin:
April 13, 2004
ViperBoyy wrote: 2039kr för PowerColor 9800 Pro inc frakt...
sen kanske du kan köpa en arctic på webbhallen lr nått...2180kr totalt kanske..? nått sånt iaf144,13kr frakt :dead:
Neam wrote: Ok, kanske skulle nämnt att den ska sitta i en Shuttle, så klockningen får ju läggas ner, och någon annan AC Vga kylare får inte heller plats.
🙄
1 Guest(s)