July 27, 2002
Är det något att ha?
Comviq Knock-Out är ett mobilabonnemang för dig som vill ringa och SMS:a riktigt billigt (det finns för både GSM och 3G). Du ringer för rekordbilliga 69 öre i minuten, dygnet runt, till alla nät. Du betalar ingen månadsavgift, och är inte bunden till någon abonnemangstid.
Inträdesavgift 69:-
Avgift/månad ingen
Vardagar kl 07-19 0:69/min till alla nät
Kvällar & helger 0:69/min till alla nät
Öppningsavgift 0:69/samtal
Skicka SMS 0:69/st
Skicka MMS 1:69/st
Priserna gäller samtal till alla mobila och fasta nät i Sverige.
För befintliga kunder kostar det 69:-* att byta till Comviq Knock-Out.
Minidebitering samtalsavgift 69:-/månad. Uppsägningstid för abonnemanget är 3 månader. Fakturaavgift 15 kr/månad, om kund har autogiro 0 kr/mån
* Antar jag betyder att man ska ringa för minst 69 kr/månad?
January 22, 2003
Om du har någon annan operatör innan så borde du kolla kampanjen dom har med Comviq Knock out på http://www.aircall.se , byt till det och få en mobil på köpet.
November 22, 2001
Mean Machine wrote: [quote=Json_81][quote=kutlo]Tycker Comviq.Net är bra, 98öre/minut till alla och 65öre sms
Dygnet runt
Bra argument. Samma abonnemang, fast dyrare, måste vara bättre 😉
Fast utan 69-tvånget, som jag förstår? :bgrin:
Ok iofs sant.
Av bara farten förutsatte jag att folk som är intresserade av låg minut-taxa faktiskt använder sina telefoner 🙂
January 31, 2004
Json_81 wrote: [quote=Mean Machine][quote=Json_81][quote=kutlo]Tycker Comviq.Net är bra, 98öre/minut till alla och 65öre sms
Dygnet runt
Ok iofs sant.
Av bara farten förutsatte jag att folk som är intresserade av låg minut-taxa faktiskt använder sina telefoner 🙂
Du har även på comviq.net en minidebitering, men den ligger lägre, runt 20-25:-
October 24, 2003
a01marev wrote: [quote=Json_81][quote=Mean Machine][quote=Json_81][quote=kutlo]Tycker Comviq.Net är bra, 98öre/minut till alla och 65öre sms
Dygnet runt
Ok iofs sant.
25:- ja. Jag använder Comviq.net, skulle väl lika gärna kunna använda Knock Out, men det fanns inte när jag köpte mobilen. Och när det blir billigare att ringa gör man ju inte av med lika mycket pengar heller... Gör av med ca 100:- i månaden jag..
November 14, 2003
johan_lojan wrote: [quote=a01marev][quote=Json_81][quote=Mean Machine][quote=Json_81][quote=kutlo]Tycker Comviq.Net är bra, 98öre/minut till alla och 65öre sms
Dygnet runt
Ok iofs sant.
25:- ja. Jag använder Comviq.net, skulle väl lika gärna kunna använda Knock Out, men det fanns inte när jag köpte mobilen. Och när det blir billigare att ringa gör man ju inte av med lika mycket pengar heller... Gör av med ca 100:- i månaden jag..
Minidebiteringen på 25:- gäller bara comviq.net abonnemang, väljer du comviq.net kontantkort så är det ingen minidebitering alls.
May 19, 2003
Djuice kostar 77 öre/minuten, 77 öre/sms, öppningsavgift 77 öre. Ingen månadsavgift mini debitering eller liknande förutom det enda kravet är att du ringer ett samtal eller skickar ett sms varje månad. Ingen inträdes avgift. Minut priset gäller till mobil och fast telefoni i sverige. Djuice använder sig av comviqs nät.
http://www.djuice.se
om ni vill skaffa djuice abonemang och få 200 kr att ringa för pma eran email så skickar jag en inbjudan. OBS jag får ochså 200 kr i ring tid men efter som du får 200 kr själv så kan det inte vara en så stor nackdel.
March 19, 2003
jarlen wrote: [quote=Tobiaz]Hur minimidebiteringen INTE är en månadsavgift övergår mitt förstånd...
Ringer du för 100kr så betalar du 100kr. Om det vore en månadsavgift på 69kr skulle ist summan bli 169kr..
Kapish?
Nja så är det välla inte alls.
De där 69:- man betalar får man välla ringa för.
Så ringer man för 100:- så får man betala 100:-
Ringer man för 70:- får man betala 69:- för den fasta avgiften samt 1:- för den resterande avgiften.
Funderar själv på att gå till AirCall och skaffa knockout abb.
Men man får det billigare om man går över från annan operatör som jag förstått?
1 Guest(s)