November 14, 2003
Hej!
Är det någon som känner Conman på Nordichardware? Jag köpte ett moderkort av honom och när jag fick det så fungerade det inte. När jag konstanterade helt säkert att det var moderkortet det var fel på så skickade jag ett PM till honom och frågade om han kunde skicka kvittot han sa att jag skulle få i samband med att jag köpte moderkortet, dock så svarar han inte efter upprepade PM under en längre tid. Jag vet att han även har ett konto på Techsweden.
När jag skickade honom de första meddelandena så kunde jag se att han hade läst dem. Sedan jag skickade honom mitt första meddelande så har han varit aktiv på forumet senast 15/04 och jag har inte fått något svar på mina meddelanden. Jag har hans adress från avsändaren på paketet och har även tagit reda på andra uppgifter om honom. Tyvärr misstänker jag det värsta eftersom han inte ens svarar när jag kontaktar honom genom forumet.
December 6, 2006
http://rec.elmor.se/review.php?user=210
Tror inte han försöker blåsa dig, förhoppningsvis.
Fått många bra kommentarer av flera "kända" säljare / köpare.
November 14, 2003
Enda orsaken jag kan förstå att han inte har svarat i så fall efter alla mina försök skulle vara att han antingen har hamnat på sjukhus, han har förlorat tillgång till sin dator och Internet eller något annat extremt. Jag tänkte därför om någon här kände honom att den personen kunde kontakta honom för att se vad det är som har hänt.
2 Guest(s)