Copyshops|Köpråd|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Copyshops
Vampis
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1344
sp_UserOfflineSmall Offline
1
April 21, 2004 - 3:54 pm
sp_Permalink sp_Print

Som ni vet finns det fullt med "copyshops", särskilt i de större universitets städerna. Nu till min fråga: Vet ni om det finns några såna här ställen som har tillgång till färglaser (eller jävligt bra bläckstråleskrivare(färg))? Eller något annat ställe? Och isåfall vad ligger priset /A4 på isåfall? I Göteborgsområdet då.

Det är nämligen så att jag har spelat in på DV-kamera (moders 50-årskalas) som ja sedan bränt ut på DVD-skivor... och nu när jag ska ge dom till släkten vill man ju ha ett snyggt cover i färg också..
och eftersom det är rätt många som vill ha så vill jag inte snylta på andras färgskrivare..

jonte_power
Member
Medlem
Forum Posts: 2674
sp_UserOfflineSmall Offline
602391
April 21, 2004 - 4:39 pm
sp_Permalink sp_Print

Vampis wrote: Som ni vet finns det fullt med "copyshops", särskilt i de större universitets städerna. Nu till min fråga: Vet ni om det finns några såna här ställen som har tillgång till färglaser (eller jävligt bra bläckstråleskrivare(färg))? Eller något annat ställe? Och isåfall vad ligger priset /A4 på isåfall? I Göteborgsområdet då.

Det är nämligen så att jag har spelat in på DV-kamera (moders 50-årskalas) som ja sedan bränt ut på DVD-skivor... och nu när jag ska ge dom till släkten vill man ju ha ett snyggt cover i färg också..
och eftersom det är rätt många som vill ha så vill jag inte snylta på andras färgskrivare..

Jag jobbar på FujiColor och får dagligen in bilder på CD-omslag, DVD-omslag osv (givigtvis hemmagjorda sådanna).. dem ser ut som orginal när vi skriver ut dem och blir mkt bra kvalite... Så mitt råd till dig är att skriva ut på fotopapper.. antingen hos oss (fujicolor) eller nått annat företag som omvandlar digitalbilder/foton till vanliga foton..

http://www.expert.se
http://www.fujicolor.se

eller knata in i nån butik typ:

OnOff (Agfa)
EXPERT (FujiColor)

EDIT: se inte detta som någon reklam för mitt jobb.. tjänar inte en krona extra för att jag gör detta, utan jag har sett resultatet och det är mkt bättre än någon kopiator..

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 460
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL