February 28, 2005
Go kväll!
Undrar bara vad en "CS" dator kan kosta (ingen monster dator) alltså..
CPU: runt 700mhz
hårddisk: runt 10Gb
minne: 256mb+ ram DDR
graffe: 64mb Gforce 2 eller 3 liknade...:P
alltså helt komplett utan skärm, mus, tgb liknade...
vad kan en sån kosta och om någon har någon jämlik vad vill ni ha? ska inte köpa en ännu men e lite intresserad.. den ska alltså inte lagga när man spelar cs på nätet
February 28, 2005
FonzzziE wrote: den där riggen du skrivit kan KNAPPT va laggfri..
kolla min rigg. kan sälja den till rätt peng
kolla vad jag skrivit...vill inte ha någon monster dator..och det framgår klart...bara en enkel till min yngre bror (10år) som lirar en del cs...har spelat på kompisens 400mhz, men kompisen ska ha tebax den så jag har funderat på att köpa en lite bättre och 700mhz räcker gott o väl för cs...utan lagg..
July 23, 2005
Jag säljer en P4 2.0 med bräda för 600.- lägger du till lite kan du få en sticka eller två av 256mb 133mhz. Sen kostar det inte så mycket att skaffa ny burk och ny cd rom. Kan även sälja en 15gigs disk till dig. Det jag erbjuder kanske jag tar typ 1000-1100.- exkl. frakt. För typ 800 får du cdrom och burk och billigt graffe....
February 13, 2002
Gilgamesh wrote: Go kväll!
Undrar bara vad en "CS" dator kan kosta (ingen monster dator) alltså..
CPU: runt 700mhz
hårddisk: runt 10Gb
minne: 256mb+ ram DDR
graffe: 64mb Gforce 2 eller 3 liknade...:P
alltså helt komplett utan skärm, mus, tgb liknade...vad kan en sån kosta och om någon har någon jämlik vad vill ni ha? ska inte köpa en ännu men e lite intresserad.. den ska alltså inte lagga när man spelar cs på nätet
Jag har en P3 800MHz ståendes med 20GB hårddisk, 512MB RAM, 64MB GeForce 2 MX400, men jag anser att den är värd så lite att det inte är lönt att sälja den.
1 Guest(s)