February 12, 2003
Tt'n är mycket billigare än både Zalman och XP-120, om man räknar med en fläkt till XP'n.
Har inte provat varken Zallyn eller XP'n, men jag är väldigt nöjd med mina 23 grader idle i princip ljudlöst med Venusen.
Iofs är det en mobile, men den utvecklar fortfarande 62W.
June 28, 2004
Jag har kollat lite på XP-120 den såg ju spacig ut 🙂 drygt att man måste köpa till en fläkt och sedan mecka, det finns inget färdigt 'plug n play' kit för den late som hellre betalar än att skruva allt för mycket.
EDIT: jag ska inte hålla på med extrem klockning kanske maxdra upp den till 4000+
March 18, 2004
Jonny666 wrote: Jag har kollat lite på XP-120 den såg ju spacig ut 🙂 drygt att man måste köpa till en fläkt och sedan mecka, det finns inget färdigt 'plug n play' kit för den late som hellre betalar än att skruva allt för mycket.
EDIT: jag ska inte hålla på med extrem klockning kanske maxdra upp den till 4000+
Hehe, skruva mycket? Närå. Iofs har jag xp90'an men det lär ju inte vara nån större skillnad. Att sätta dit fläkten ovanpå är skitenkelt. Det är också bra då du kanske senare kommer på att du vill klocka skiten ur cpu'n. Då är det bara att köpa en ny, fetare fläkt 😉
Passar xp120 på ditt mobo? Köp!
1 Guest(s)