January 18, 2003
Har en AMD64 X2 5000+ (am2) med stockkylare och tempen ligger på 65 grader med cpuanvändning på 100%,
Och det känns inte bra :cy: .
Därför behöver jag veta vad för kylare finns det som är bra och kostar max 400:- helst mindre :hrm: (dyra räkningar denna månad #-o).
Finns det överhuvudtaget bra cpukylare under 400:- eller är det bättre och satsa på något som är dyrare?
February 12, 2003
Arctic Cooling Freezer 64 Pro. 🙂
July 18, 2003
zerotherm fz-120, väääldigt bra kylare för under 400kr, du behöver adapter för AM2.. har testat ungefär 10 olika i prisklassen o den är riktigt bra, fläkten är utbytbar, den kylare jävligt bra, inga problem klocka, o den är itne så löjligt stor som t.ex. ninjan, så man typ inte får dit 4pin kontakten efter att man stoppat dit moderkortet =)
June 8, 2001
Köpte denna med 19krs frakt:
http://www.webhallen.com/prod......p?id=89665
Verkar tyvärr inte vara inne just nu men det är kanske värt att vänta lite...
edit: är iofs silvermedlem, vet ej hur det blir normalt. Och förskottsbetalade..
January 18, 2003
Nu står det mellan dessa kylare:
Cooler Master Hyper 212
SCYTHE KATANA 2
Xigmatek Achilles S1284
Zerotherm FZ120
Har kollat recensioner :bok:, men får inte ihop det iaf :bgrin:,
Vilken är bäst när man överklockar en AMD x2 5000+?
Fan va krångligt det ska vara då 😛 , det är ju en hel djungel av kylare...
August 16, 2003
nu har du väl kanske redan bestämt dig, men jag kan bara tillägga att jag är är en nöjd användare av en Arctic Cooling Freezer 64 och 2 billiga kopior som är nästintill identiska, är mycket nöjd med ljudnivå (sålänge den inte går upp till 100%) och klocka har jag kunnat göra bra ända tills spänningarna går upp lite väl mycket (och jag vägrar låta mina komponenter gå för varma
1 Guest(s)