August 13, 2002
Tjena!
Beställde en vara från Komplett.se i söndags. Den är redan här hos mig idag även fast det vara två röda dagar innan. Vad ska man säga? Oslagbart snabbt....
Har alltid handlat från Datorbutiken då de varit bättre priser där, men det tar också 1-2 veckor innan man får sina grejer.
Om ni är ute efter snabba leveranstider - komplett.se 🙂
June 20, 2002
tindy_14 wrote: det är grymt bra.
Go komplett!
Problemet är att frakten är så förbannat dyr.
138kr är mycket för en person med 950:- i månaden som enda inkomst.
Iofs har det väldigt lite med just hur bra Komplett är, med tanke på att det finns få som har billigare.
Beställer man mycket grejer ligger de jävligt bra till till och med.
January 12, 2003
February 10, 2001
beställde en TFT 17" skärm för några månader sen på komplett... de var då natten mellan lördag och söndag.. och jag fick skärmen redan på måndagen..
Och har beställt rätt mkt mer från komplett, och dem har aldrig tagit mer än 3 dagar på sig..medans db.se tar ibland 3 dagar men oftast längre..
en polare beställde en komplett dator från db.se för ett år sen typ.. han fick den efter 6 veckor 🙂
June 20, 2002
Laesk wrote: en polare beställde en komplett dator från db.se för ett år sen typ.. han fick den efter 6 veckor 🙂
Trist att det ska vara så, men tyvärr inte ovanligt.
Svårt att tänka mig att DB skulle vara värst.
De flesta jag känner som beställt kompletta datorer på diverse ställen har fått vänta ett par veckor.
May 19, 2003
Laesk wrote: beställde en TFT 17" skärm för några månader sen på komplett... de var då natten mellan lördag och söndag.. och jag fick skärmen redan på måndagen..
Och har beställt rätt mkt mer från komplett, och dem har aldrig tagit mer än 3 dagar på sig..medans db.se tar ibland 3 dagar men oftast längre..
en polare beställde en komplett dator från db.se för ett år sen typ.. han fick den efter 6 veckor 🙂
Varför går det så dåligt för alla? Jag tycker datorbutiken är väldigt snabba. Brukar beställa för kl5, så får jag det nästa dag.. annars dagen efter det men INTE längre.
April 24, 2004
Dustin tycker jag sköter sig oerhört bra, snabba leveranser (Stockholm > Göteborg, om alla varor funnits i lagret så gick det på tre dagar knappt.), Tycker att de sköter paketering m.m. mycket bra. Jag väljer Dustin fastän att priset skiljer lite grann.
GRATTIS DUSTIN 😀
October 27, 2001
Laesk wrote: beställde en TFT 17" skärm för några månader sen på komplett... de var då natten mellan lördag och söndag.. och jag fick skärmen redan på måndagen..
en polare beställde en komplett dator från db.se för ett år sen typ.. han fick den efter 6 veckor :)
I guess that's me 😛
Eller så är vi fler som råkat ut för samma sak. 🙂
Ja efter den händelsen och det handhavandet har inte mycket till övers för DB. Nu försöker jag hålla mig till komplett och andra butiker. 🙂
1 Guest(s)