February 10, 2002
tja tänkte just posta en thread om just vilken affär som e snabbast.....
vill köpa billigt en xp xpu för ca 500-600 och ett kt600 eller nforce 2 mobo för ca 500-600 kr.....kommer som sagt ta det som finns i lager...men men...tycker ni att jag ska ta komplett eller db.... vill som sagt få en leverans så fort som möjligt, vilken av dem ligger närmast gbg ???? ser att många rekomenderar komplett....hmmmm svårt val...billigt o snabbt eller billigast men segare...hmmmm
October 27, 2001
DST wrote: tja tänkte just posta en thread om just vilken affär som e snabbast.....
vill köpa billigt en xp xpu för ca 500-600 och ett kt600 eller nforce 2 mobo för ca 500-600 kr.....kommer som sagt ta det som finns i lager...men men...tycker ni att jag ska ta komplett eller db.... vill som sagt få en leverans så fort som möjligt, vilken av dem ligger närmast gbg ???? ser att många rekomenderar komplett....hmmmm svårt val...billigt o snabbt eller billigast men segare...hmmmm
Komplett ligger närmast GBG iaf, för de har sitt hufvudställe där. 🙂
DB.se ligger i sthlm.
Jag skulle valt komplett. 😛
January 2, 2004
oxygenial wrote: Jag beställde en Shuttle ST61K hos Dustin på en vardag kl 17:30 och fick den innan kl 09:00 dagen efter!
Kanske beror på att Dustin är ett företag som e inriktat på att sälja till företag?.. =) skickad då med företagspaket som tar 24h. =)
Beställde min dator hos datorbutiken först.. Tog ca 1v innan jag över huvud taget fick orderbekräftelsen från dem.
Avbeställde skiten och tog den från komplett ist.. tog bara nån dag så hade jag allt =)
2 Guest(s)