September 20, 2001
CSN-kortet verkar vara helt onödigt. Jag var skeptisk till det förut och aktiverade inte mitt förra, men beslutade nu att testa det. Det står på baksidan att man får rabatt på påfyllning av kontantkort. Det står inget märke eller företag bakom som det står bakom alla andra grejer som är listade att man kan få rabatt på.
Alltså borde det gälla alla märken, men jag antar att det inte är så eftersom det är voodafones logga på framsidan, iaf, jag var innte på pressbyrån och frågade om rabatten och fick till svar; "Det vet jag inte, och om det är rabatt på påfyllning har vi det inte här"
Ooooook tänkte jag och testade på Coop i stället. Dehade absolut ingen rabatt. Om inte ens stora företag som Coop kan hålla reda på detta, hur stor chans är det då att det funkar på de andra utlovade företagen?
Borde fan ringa till Plus o tjöta...
July 22, 2003
BelGarath wrote: Jag går fan i tvåan och har inte fått mitt ännu =(
Jag går i trean och hade inte fått nåt fast alla polare hade det, beställde ett hem till postlådan 😛
December 4, 2002
Edvuld wrote: Jag fick iaf mitt gratis, men dat kanske kostar om man går på höskola? Jag går på gymnasiet och betalar inget för det vad jag vet.
Kostar på högskola och universitet om det inte är första gången man skriver in sig på en studentkår, då får man det gratis..
November 5, 2002
Vampis wrote: [quote=Edvuld]Jag fick iaf mitt gratis, men dat kanske kostar om man går på höskola? Jag går på gymnasiet och betalar inget för det vad jag vet.
Kostar på högskola och universitet om det inte är första gången man skriver in sig på en studentkår, då får man det gratis..
Beror på hur "rik" kåren är. Tjejjen fick sitt, inte jag 🙁 Men vaddå, så dyrt var det ju inte. Engångssumma dessutom.
1 Guest(s)