February 19, 2003
Jag har handlat där en gång tidigare. Då saknades hdisken jag beställde.
jag blev inte så glad precis. sedan dess har jag alltid handlat på komplett (i ca 2 - 3 år). På komplett har jag alltid blivit proffisionellt bemött, fått sakerna i tid, ofta till ett lägre pris än då jag beställde. pga. att priserna gått ner till den dagen som de skickar iväg grejorna. Nu köpte jag grejor på Datorbutiken igen eftersom komplett fick slut på grejor i lager och jag ville ha sakerna så fort som möjligt. Detta var den 17de.feb och ordern har ännu inte gått iväg. trotts detta att jag avbeställde grafik kortet som ordern väntat på. De hade plockat undan alla grejor för min order men de skickar ändå inte!!! Börjar bli jävligt arg!! Dessutom så har priset på det jag beställt gått ner över 1000kr. Men jag måste ändå betala för det gamla priset som var i feberuari. JAG FULLSTÄNDIGT HATAR DATORBUTIKEN OCH KOMMER ALDRIG ATT KÖPA SAKER DÄRIFRÅN IGEN.
Jag rekomenderar alla att fullständigt ignorera DB även om de råkar ha bra priser. det tänker iaf jag göra. Dessutom rekomenderar jag alla att istället köpa från Komplett.se som jag tycker är världens bästa site!!
Slutsats:
Datorbutiken = gråsugge avföring
Komplett = Billigt! Pålitligt! Bra Service! Snabb leverans! BÄST!!!
February 21, 2003
Jag tycker att http://www.komplett.se verkar bra och kommer nog att
beställa samtliga delar därifrån men jag överväger också att beställa ifrån
http://www.pcbutiken.se för de verkar också bra.
Men det blir nog komplett.
February 10, 2003
själv har jag då aldrig haft några som helst problem med datorbutiken.se medans en kompis som köpte en digitalkamera från komplett så fick han en med trasig blixt så han skickade tillbaka den men några dagar senare hade dom skickat tillbaka den till honom och sagt att det inte var något som helst fel på den ...
June 20, 2002
har beställt lite grejer från db och har inte haft nåra problem...
att det dröjer så jävligt tills de skickar har jag också stört mig på, men jag tycker att det jämnar ut sig eftersom Komplett har ett mycket sämre sortiment...
finns grejerna hos komplett är de dock det självklara valet, eftersom de är ruskigt mycket snabbare med leverans...
February 28, 2003
1 Guest(s)