July 3, 2001
har beställt ett helt system där, dvs chassi, skärm och allt som ska va i chassit nu undrar jag lite om deras leveranstider ?? beställde detta i tisdags förra veckan och dom säger att dom skickade det i onsdags ?? men posten hittar inte paketen! HUR länge har ni fått vänta på era produkter från db.com ??
May 12, 2001
Dom kanske fintar dej som Gtek.net gjorde med mej(tror jag iaf), dom sa att det var skickat och sen hittade inte posten paketet, dom skickade ett nytt som kom fram efter totalt ca 2 veckors väntan. Jag tror inte att dom skickade det första paketet utan bara sa så för att dom inte hade alla grejor hemma, sen kan ju aldrig jag kolla upp om posten verkligen slarvat bort paketet lr inte..
February 11, 2001
June 22, 2001
Datorbutiken kan fara åt h*****et väntatde på min datorlåda 6 veckor (5 - 9 dagar HA), från samma order väntar jag fortfaramde på delar är nu uppe i 10 veckor. Många mail och samtal och fortfarande inget resultat från deras sida.
Aldrig mer datorbutiken för min del håller mig nog till JME eller Multidirect ifortsättningen.
1 Guest(s)