June 3, 2001
Jag är inte mkt för db, men faktum är det att dom är billigast, komplett står bra ipris och när jag gjorde min beställning i sommras som innehöll, grafikkort, HD, ram, DVD så blev det billigare än på db. Men nu när jag tänkte göra min andra uppdatering som ska innehålla, chassi, mobo, prolle, nya ram minnen. Så var det först billigare på komplett, men dom höjde sina priser för några veckor sedan så nu e db billigast igen, så jag lär nog beställa, prolle o mobo o chassi på db, för minnerna har jag redan köpt på komplett för jag vart lite orolig att dom skulle gå upp mera i pris nu när terrorattackerna mot USA just har hänt, jag såg att bd höjde priserna på ram'n men komplett har inte gjort det än.
April 5, 2001
Jag har beställt från datorbutiken.com några gånger, och jag tycker att det har fungerat bra!
Vissa verkar tro att allt ska skickas samma dag som ni beställt, det fungerar inte riktigt så...
DB.com och alla andra företag har inte råd att plocka hem hur stora lager som helst av alla produkter. Detta leder till att varor kan ta slut. Dvs dom får beställa hem nya varor, och kanske deras leverantörer inte heller alltid är så snabba.
Dessutom har dom i snitt bästa priserna i sverige.
September 12, 2001
DB.. njae.. vi har haft en massa strul med dem, senast var det en CD-Rom som var defekt, men de tyckte den funkande när vi skickade tillbaka den.
Sen fick vi tillbaka den och fick lösa ut den för 300pix och då funkade den fortfarande inte.
Nu har de visserligen erbjudit sig att byta den, men de har inte sagt något om stålarna vi lagt ut
August 20, 2001
db rockar fett... iaf har dom varit bra mot mig..
men itbutikken.dk däremot argh.. helt hopplösa. Jag beställde ett A7V266 när det va typ helt nytt ( och inte fanns på db) det var den 5 augusti. Idag är det den 19 september, och efter två fel leveranser har jag börjat förlora hoppet om att få det innan julafton. Enligt deras sida ska dom få in det igen imorrn, och nu ska dom fan skicka rätt. *suck* har haft alla andra grejjor hemma i mer än 6 veckor... 🙁
July 13, 2001
May 15, 2001
July 21, 2001
jag handlar på http://www.styggapojken.com
iof jag bor 5-10min gångväg dit
men han jävligt schyssta priser
October 3, 2001
db är överskattat.....när jag beställde deä var ssakerna bara blåa och gröna men när jag kollade dagen efter var en sak som var grön igår RÖD!!!!!
jag avbeställde saken och fick en ändrad orderbekräftelse men på den hade priset stigit med ca 1000 spänn, fast jag tagit BORT en sak från beställningen.
3 Guest(s)