January 15, 2004
För mig tog det enormt lång tid, runt en månad, men jag antar att jag hade otur som vanligt. Och sen vet jag inte riktigt hur väl dom hade testat den heller för den bootade om stup i kvarten. Fast efter en omflashning av BIOS:et så blev den hur stabil som helst.
Det här var väl en 3 år sedan ungefär och det kan hända att dom har bättrat sig. Men en kompis fick nyligen också vänta ett bra tag, och när han fick det var nätagget kass. Tog några veckor till innan han fick ett nytt.
/ren
April 19, 2004
bara det inte blir som skräckexemplet när jag bestellde från JME för nåra år sen då jag fick min dator och hårddisken var trasig. Fick tillbaka den, nätagget fela när jag starta den skicka igen och sen fick tillbaka en fungerande dator fast med en duron istället för en thunderbirdprocessor som jag hade från start.. Allt detta skedde under 3månader
February 17, 2003
October 6, 2003
Min brorsas Nätagg sa pang för några dagar sedan. Han mailade dem och berättade, de skickade ett nytt, samma dag, utan att ta in det gamla på RMA. Han fick svar på sitt första mail på typ 2 minuter.
Så där är de väldigt duktiga tycker jag.
Vi beställde också två datorer i delar därifrån. Tog närmare en månad att få dem, fattar inte vad de höll på med då.
2 Guest(s)